اسکار و فرش قرمز

اسکار و فرش قرمز

اسکار2015

از سال ۱۹۲۹ تا کنون شب اسکار، مهمترین شب سال در تقویم دنیای سینما به شمار می‌رود. هنرپیشه های هالیوود برای حضور بر روی فرش قرمز چندین ساعت وقت میگذارند.

 

مریل استریپ خاطره‌ای از حضورش در مراسم گلدن گلوب در سال‌های دور را نقل می‌کند؛او تعریف می‌کند که در آن سال‌ها بر خلاف این روزها، ستارگان سینما برای حضور روی فرش قرمز خودشان باید لباس تهیه می‌کردند و مریل استریپ جوان پول زیادی برای تهیه لباس نداشته و برای همین هم در گلدن گلوب آن سال لباس عروسی‌اش را به تن می‌کند!! اما اکنون تفاوت زیادی با گذشته کرده است و طراحان به طور اختصاصی برای ستارگان لباس میدوزند.

اتا

 

بیشترین فشار برای زیبا به نظر رسیدن در شب اسکار، روی دوش نامزدهای زن در شاخه بهترین هنرپیشه نقش اصلی و مکمل است. هر کدام از آنها اگر موفق به کسب اسکار شود، نامش برای همیشه در تاریخ سینما ماندگار و عکس‌اش در حالی که با چهره‌ای خندان مجسمه اسکار را در دست دارد، تا ابد جاودان می‌شود.

انلبا

 

تاتات

 

لاات

 

نتنت

 

اسکار 2015

هشتاد و هفتمین دوره مراسم اسکار با برگزاری مراسم فرش قرمز آغاز شد تا پس از ماه‌ها انتظار، اتفاقی که تا صبح به وقت تهران ادامه یافت و در نهایت «مرد پرنده» بار بردن چهار جایزه اصلی، «هتل بزرگ بوداپست» با بردن چهار جایزه دیگر پیشتاز شدند و «شلاق» نیز با بردن سه جایزه در پی این دو فیلم قرار گرفت.

غعغعغع

رزاموند پایک بهترین هنرپیشه زن برای بازی در فیلم دختر مفقود شده و استیو کارل برای بازی در فیلم فاکس کچر بهترین هنرپیشه مرد شناخته شدند.

تاتا

 

 

نانتات

 

 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط