شب قبل از عروسی

شب قبل از عروسی

عروس و داماد ها شب قبل از عروسی باید بدانند

عروس و دادمادها قبل از شب عروسی بخوانند

اگر می خواهید عروسیتان به بهترین شکل برگزار و همه چیز با بهترین کیفیت خریداری شود و شب باشکوهی را در خاطره ها ثبت کنید. سایت جشن نامه را ببینید نه برای آنکه فقط بهترین ژورنالهای عروس را تماشا کنید. ما به شما می گوییم که اگر می خواهید عروسیتان را در باغ  برگزار کنید، قیمت و وقوانین آن چگونه است یا اگر بهترین دی جی را می خواهید چه مقدارباید هزینه کنید و اگر در فصل تابستان یا زمستان جشن دارید چه نوع کیکی تهیه کنید با چه قیمتی ،وبرای خرید لباس یا حلقه چه نکاتی را رعایت کنید،یا اگر می خواهید کارت عروسی تان متفاوت از دیگران باشد باید چه کنید و.. اصلا فکر کرده اید، چگونه جشن عروسیتان را با ایده های جدید تبدیل به شبی به یاد ماندنی کنید.

حتی برای انتخاب لباس ساقدوش، لباس بچه های،تهیه گل،قرار داد عکاسی و تصویر برداری،انتخاب حلقه،لباس شب نامزدی  و... کوچکترین مسائل مثل مدارک مورد نیاز در محضر و شروط ضمن عقد نیز،اطلاعات لازم و کاربردی را در اختیارتان می گذاریم.

نیاز به کاغذ و خودکار هم نیست، چک لیستی برایتان تهیه کرده ایم تا به صورت ان لاین لیست میهمانان، مدل های انتخابی لباس و حلقه و گل و.. را در پروفایلتان ذخیره و با همسر و دوستان و اقوامی که دوست دارید، شر کنید.حتی امکاناتی را در اختیارتان می گذاریم تا بتوانید جشن تان را مدیریت مالی کنید. و همه اینها رایگان است.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط