کارهای کوچیکی که عروسی شما را لذت بخش تر میکند

کارهای کوچیکی که عروسی شما را لذت بخش تر میکند

نکات بسیار ریز ولی موثر در برنامه ریزی جشن

10 نکته برای برنامه ریزی عروسی:

عقد نامه داشته باشید:

برای اینکه تالار ها اجازه راه اندازی مراسم عروسی شما را داشته باشند، شما باید به طور رسمی ازدواج کرده باشید و این یعنی اینکه آنها باید عقد نامه ی شما را ببینند. پس با خود فکر نکنید که همین که لباس عروس پوشیده اید برای آنها کافیست.

کروکی تالار را بکشید:

نامزد من برای مراسم عروسی تصمیم گرفت که باغی را در خارج از شهر برای شبی کرایه کند. در شب مراسم، ما که مسیر باغ را در شب نرفته بودیم گم شدیم و حدود یک ساعت به عروسی خودمان دیر رسیدیم. مهمان هایی هم بعد از ورود ما رسیدند. این مشکل ممکن است کل مراسم شما را به هم بریزد. یک کروکی دقیق از محل برگزاری این مشکل را بر طرف میکند.

در برنامه ریزی برای عروسی نظر خود را بگویید:

این جمله را در هزاران مقاله و از دهان هزاران نفر شنیده اید ولی در عمل.... هیچ!!!! اگر مراسم شما آنگونه که دوست داری برگزار نشود یا مهمانانی که دوست دارید در آن حضور نداشته باشند خاطراتی که در ذهن شما میماند آن چیزی نیست که دوست داشتید. توصیه من به شما این است که در هر زمینه ای مشارکت داشته باشید،نظر خود را بگویید و ایده بدهید. این شب فقط و فقط در مورد شماست.

اصل موضوع را در نظر بگیرید:

همه ی عروس ها دوست دارند که عروسیشان عالی و بی نقص باشد. برای همین به تک تک جزئیات عروسی حساسیت نشان میدهند. اما فارغ از همه ی دردسر های عروسی به این موضوع فکر کنید که قرار است با کسی که دوست دارید ازدواج کنید و بقیه زندگی خود را در کنار هم بگذرانید.

راز نگه دار باشید:

اگر میخواهید که هرکدام از اقوام و آشنایان شما راجع به عروسی شما نظر ندهند و در آخر جشن شما ، تلفیقی از نظر جمع،  نشود، بیشتر جزئیات عروسی را برای خودتان نگه دارید و اگر کسی از شما راجع به مراسم پرسید به سادگی لبخند بزنید و پاسخ دهید: نمیتونم بگم،این سوپرایزه. در صورتیکه کسانی را دارید که به دانستن جزئیات عروسی شما اصرا میکنند از یک برنامه ریز عروسی یا یک دوست مطمئن کمک بگیرید تا به جای شما پاسخ دهند.

احتمالات را در بودجه بندی در نظر بگیرید:
برای اینکه مطمئن شوید که در بودجه بندی برای عروسی کم و کسری نمی آورید قیمت هر چیزی را گران تر از فرض خودتان در نظر بگیرید. اینگونه حساب احتمالات و گران شدن را هم کرده اید.

صبح روز عروسی کار های روزانه ی خود را انجام دهید:

قبل از اینکه به آرایشگاه بروید و لباس عروس به تن کنید، کار های روزانه تان را انجام دهید. صبحانه بخورید، موهایتان را شانه کنید، مسواک بزنید و هر کار دیگری را که همیشه انجام می دادید را انجام دهید.

اگر نگران بودجه بندی هستید یک نفر را استخدام کنید:

اگر میدانید که مادرتان قدرت مدیریت پول هایی که برای عروسی شما برنامه ریزی شده است را ندارد، از یک نفر متخصص بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهد. مطمئن باشید که خیلی از چیزها را مطابق میل شما انتخاب میکند تا شما را راضی نگه دارد و این کار را دقیقا به نسبت پول شما انجام میدهد.

گزینه های خرید اینترنتی و قرض گرفتن را هم در نظر بگیرید:

من شدیدا به شما توصیه میکنم که خرید اینترنتی را جزو گزینه های خود در نظر بگیرید . قیمت فروشگاه های اینترنتی مناسب تر از مغازه هاست. اگر کسی را میشناسید که بتواند وسایل عروسیش را به شما قرض دهد که عالی است. اگر نه همیشه راه های دیگری وجود دارد.

عروسی بزرگتر به معنای عروسی بهتر نیست:

حالا که خودم به گذشته نگاه میکنم میبینم که اگر تعداد مهمانان را کمتر میکردم عروسی بهتری داشتم.من خیلی از مهمان های عروسی خودم را نمیشناختم.همچنین هزینه ای که صرف عروسی کردم را میتوانستم خرج ماه عسل خود یا حتی گرفتن خانه بهتر کنم. به هر حال شما در انتخاب نوع عروسیتان عاقلانه تر از من برخورد کنید.

دیدگاه

    مرسی نکات خوبی بود. برای عروسیم یادم میمونه

    پاسخ

    عروسی بگیرم ایشاللله .....نکات مهمی بود ولی خدایی

    پاسخ

    خوب بود.حالا ببین ما میتونیم عروسی بگیریم...

    پاسخ

    خوب بود برای عروسیم یادم می مونه

    پاسخ

    خوب بود برای عروسیم یادم می مونه

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط