چند غذای خوشمزه که با نان همبرگر می شود درست کرد

چند غذای خوشمزه که با نان همبرگر می شود درست کرد

با نان همبرگر چه غذاهایی میشه آماده کرد ؟

چند غذای خوشمزه که با نان همبرگر می شود درست کرد.ایده هایی برای رنگین تر کردن سفره و خوشمزه تر کردن غذاها که هیچوقت به فکرتان نرسیده بود

درست کردن این غذا ها با نان همبرگر و تزیین آنها کار سختی نیست. این روز ها به دلیل نبود وقت کافی و پر مشغله بودنِ ما، غذاهایی که خیلی سریع آماده میشوند و وقت کمتری برای تهیه کردن لازم دارند، بسیار پرطرفدار شده. دیدنِ این ایده ها برای نان همبرگر که اینجا برایتان آوردیم هم هیجان انگیزه چه برسه به خوردنشان.

همراه با سوپ سیب زمینی

می توانید داخل نان همبرگر را با سوپ سیب زمینی پر کنید و روی آن را تزیین کنید:

soup

برای تهیه سوپ سیب زمینی خامه ای 1.5 فنجان پیازچه خرد شده را با یک چهارم فنجان آب توی یک قابلمه بپزید تا نرم شود، بعد 4 فنجان سیب زمینی، سه چهارم فنجان کرفس ، 2 فنجان هویج، نمک و دو فنجان آب را به آن اضافه کرده و اجازه دهید 20 تا 25 دقیقه آرام بجوشد. در این حین 50 گرم کره را داخل تابه ذوب کرده و 30 گرم آرد را به آن اضافه کنید تا پف کند. بعد 4 فنجان شیر، عصاره مرغ و نمک و فلفل رو اضافه کرده  و اجازه دهید غلیظ شود و سپس به سبزیجات اضافه کنید.

soup

سپس قابلمه بزرگی برداشته و کف آن را کمی چرب کنید و روی دمای متوسط بگذارید. ساقه های بروکلی(300 گرم) خرد شده را به همراه 1 عدد پیاز و سیب زمینی خرد شده اضافه کرده و هم بزنید و اجازه دهید 7 الی 10 دقیقه بپزد. یک چهارم لیوان آرد اضافه کرده و هم بزنید تا کمی طلایی شود. 2 لیوان آب مرغ را به مواد اضافه کرده و بگذارید بجوشد و غلیظ شود. گل کلم بروکلی را خرد کرده و  به همراه  نیم لیتر شیر و جوز هندی و 1 لیوان پنیر چدار رنده شده اضافه کرده و هم می زنیم و می گذاریم 30 دقیقه بپزد. در آخر 2عدد پیازچه خرد شده را اضافه می کنیم.

یه ساندویچ پر از قارچ و پیاز

قارچ

اگر دوست دارید میتوانید گوشت را هم بصورت لایه لایه داخل نان همبرگر استفاده کنید.

همراه با سوپ پیتزا

pizzasoup

برای تهیه این سوپ400 گرم گوجه فرنگی و 280 گرم سس گوجه فرنگی و 2 فنجان آب را داخل یک قابلمه بریزید و روی حرارت بگذارید تا جوش بیاد؛ سپس زیر آن را کم کنید. بعد در قابلمه را ببندید و بگذارید به مدت 15 دقیقه بجوشد. سپس مواد را با یک گوشت کوب، خوب له کنید و بعد از آن 100 گرم پپرونی، 1 عدد فلفل قرمز شیرین، 1 عدد فلفل دلمه ای، 1 فنجان قارچ و 2 حبه سیر خرد شده، ریحان و پونه خشک شده و نمک و فلفل را اضافه کنید. دوباره در قابلمه را بگذارید تا به مدت 10 دقیقه بجوشه و سبزیجات نرم شوند. سپس مواد را داخل نان همبرگرهایی که از قبل خالی کرده اید ریخته و روی آن ها را با پنیر پیتزا بپوشانید و داخل فر قرار دهید.

ساده و خوشمزه

simple

داخل هرکدام از نان همبرگرها یک عدد تخم مرغ بشکنید، بعد آنها را داخل فر قرار داده تا تخم مرغ ها بپزند، سپس از فر خارج کرده و روی آن را با پنیر و سبزیجات مورد علاقه تان بپوشانید و دوباره 5 دقیقه داخل فر بگذارید.

simple2

و این هم نمونه ها و ایده های دیگر از نان همبرگر به همراه غذا:

اینکه داخل این نان همبرگرها را با چه چیزی پر کنید و چطور تزیین کنید، به سلیقه و طبع غذایی شما بستگی دارد. می توانید از این تصاویر ایده بگیرید.

example

example2

example3

example4

امیدوارم لذت ببرید. نوش جان!

 

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.

مترجم : پریسا آدرم

دیدگاه

    یا علی بابا اینکه خیلی خوشمزه است نگاه کردن بهش هم ادم چاق می کنه .....ووای اونکه سوپ داره توش ...من دیگه حرفی ندارم

    پاسخ

    من حرفی ندارم فقط سکوت می کنم به احترامش

    پاسخ

    زن باید اینجور آشپزی بلد باشه ..خوشمزه و خوش رنگ و لعاب ...سراغ ندارید به من معرفی کیند لطفاااااااااا :)

    پاسخ

    زن که نه یه اشپز سراغ دارم.

    پاسخ

    واقعن عالیه دمتون گرم

    پاسخ

    من ایده های شمارودوست دارم ممنون

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط