برای داشتن بهترین جشن حتما به این نکات نیاز پیدا میکنید

برای داشتن بهترین جشن حتما به این نکات نیاز پیدا میکنید

همه چی راجع به تولد

اگر فرزند شما دوست بسیار صمیمی دارد حتما قبل از اینکه تاریخ جشن رو مشخص کنید، مطمئن شوید که می تونه توی اون تاریخ در جشن تولد فرزندتون شرکت کند؛ چون بودن دوست های صمیمی برای بچه ها خیلی مهمه. اگر فرزند شما به اندازه کافی بزرگه، حتما قبل از جشن نظرش رو در مورد برنامه هایی که واسه تولدش در نظر دارید بپرسید تا مطمئن شوید که برنامه ریزی های  شما براش جالبه و باعث خوشحالیش خواهد شد.

سعی کنید ازش نپرسید که آیا برنامه خاص دیگه ای در ذهنش داره یا نه ..چون ممکنه قبول نکردن ایده و نظرش از طرف شما  ناراحتش کنه و اشکش جاری بشه، سعی کنید بسیار منطقی و دوستانه راضیش کنید. دیدن اشک بچه ها اونم در روز تولدشون خیلی تلخه.

غذاهای مورد علاقه بچه ها ،بازی های دسته جمعی ، هدیه و یادگاری های کوچک به مهمانها و بچه ها یادتون نره. یک لیست از مهمانهایی که قراره به جشن دعوت کنید تهیه کنید .بزرگی جشن و تعداد زیاد مهمانها دلیلی برای عالی و به یاد ماندنی بودن جشن شما نیست.به یاد داشته باشید شما برای رعایت آداب ورسوم موظف به دعوت کردن اشخاصی که  فرزند شما آنها رو نمیشناسه و هیچ علاقه ای بهشون نداره نیستید. چهار هفته قبل از جشن شروع به برنامه ریزی کنید

کارتهای دعوت مهمانها رو یک هفته قبل از تاریخ جشن به دستشون برسونید تا آنها هم بتوند برنامه ریز کامل ی برای آمدن به جشن داشته باشتند. ساعت شروع جشن بستگی به نوع پذیرایی شما دارد اگر قصد دارید از مهمانها ی خود با کیک و میوه پذیرایی کنید شروع ساعت جشن خود را 3 تا 5 عصر قرار دهید و اگر قرار است مهمانهای شا برای صرف شام در کنار شما باشند، شروع جشن را در ساعت 6 تا 8 قرار دهید.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط