چی کار کنیم که به مهمونا بیشتر خوش بگذره

چی کار کنیم که به مهمونا بیشتر خوش بگذره

عروسی های تابستونی

هیچ چیزی رمانتیک تر از اینکه شما در یک روز گرم تابستانی در حالی که غروب خورشید را تماشا میکنید و مهمان ها با اشتیاق در جشن شما حضور پیدا میکنند نیست. اما این تصویر ممکن است با صحنه هایی مثل مهمانان خیس عرق شده یا در حال فرار از دست حشرات یا حتی چیزهای بدتر از این ها عوض شود.

 خانم ها و آقایان تابستان دوست، اصلا نگران نباشید. چیزی نیست که با کمی برنامه ریزی نشود آن را حل کرد. در اینجا برای شما 5 نکته که فقط حرفه ای ها از آن استفاده میکنند را آورده ایم تا عروسیه لذت بخش تری داشته باشید:
مهمانان را خنک کنید:

 ایده ی خوبیست اگر یک ایستگاه نوشیدنی یا پیشخدمتی با نوشیدنی در سینی اش داشته باشید تا مهمانان را در حالی که منتظر برگزاری مراسم هستند، خنک کنید. جدا از اینکه داشتن نوشیدنی در مهمانی ایده ی خوبیست اما در عروسی های تابستانی یک مورد ضروری است. همچنین اگر از لیوان ها ی زیبا و آبمیوه های رنگی و خوشمزه استفاده کنید، برای شما نوعی دکور زیبا هم محسوب می شود.

یادگاری های با استفاده:

معمولا یادگاری هایی که برای مهمانان در نظر گرفته میشود را در آخر جشن به آنها میدهند اما اگر در یک محیط باز عروسی برگزار میکنید میتوانید با در نظر گرفتن یادگاری قابل استفاده بهترین هدیه را به آنها بدهید. مثلا بادبزن های دستی یا چترآفتابی برای خانم ها و عینک های آفتابی برای آقایان هدیه های مناسبیست.این کار حتی برای عکس های عروسی هم بسیار جالب و زیباست.

برای حشرات آماده باشید:

تابستان با خود مهمان دوست نداشتنی ای را همراه می آورد: حشرات. زنبور، پشه یا حتی زنبور قرمز که خیلی خطرناک است ممکن است در روز عروسی شما باعث آزار مهمانانتان شود. از مسئولین تالار یا باغ خود بخواهید که قبل از شروع مراسم تمام محوطه را حشره کش ارگانیک بزنند تا در آن روز حشرات از شما دور باشد. شما میتوانید با سوزاندن سنبل هندی نیز حشرات را از خود دور کنید. راه های دیگری نیز برای دور کردن حشرات هست. و در مرحله آخر اگر به هیچ کدام از گزینه های بالا دسترسی نداشتید از قوطی های حشره کش معمولی استفاده کنید. زیاد جالب نیست اما مهمانان را راحت نگه میدارد.

 

برای آلرژی آماده باشید:

تعدادی از مهمان های شما به احتمال خیلی زیاد به چیزی آلرژی دارند. آلرژی در تابستان دامنه ی گسترده تری دارد. پس اگر میخواهید عروسی خود را در باغ یا فضای آزاد برگزار کنید باید برای بروز هر مشکلی آماده باشید. مقداری داروهای مخصوص آلرژی همراه خود داشته باشید تا هم شما از عروسی لذت ببرید و هم مهمانانتان. با این کار شما بهترین میزبان تاریخ میشوید.

به مهمانانتان آماده باش دهید:

اخبار عروسی شما خیلی سریع و گسترده پخش خواهد شد. اگر قصد برگزاری مراسم عروسیتان را در فضای باز دارید ایده ی خوبیست که این برنامه را به آنها هم اطلاع دهید. مطمئن باشید پسر عموی شما اگر بداند که قرار است زیر آفتاب 40 درجه بایستد هیچ وقت کت پشمی به تن نخواهد کرد و همین طور خاله ی شما اگر بداند که زیر پایش علف هایی که تازه آب داده شده وجود دارد هیچ وقت کفش های پاشنه بلند نازنین خود را نمی پوشد. داشتن یک عنصر سوپرایز برای جشنتان خوب است، ولی اجازه دهید این سوپرایز در دکور،غذا یا سرگرمی ها باشد. داشتن مهمان های آماده برای شما اوقات بهتری را می آورد.

دیدگاه

    به به به به حیف که تابستون تموم شد

    پاسخ

    مگه اینجا میشه تو تابستون تو فضای باز جشن گرفت ؟؟نه نمیشه که ..ولی خیلی باحال میشد اگه میشدد

    پاسخ

    مگه اینجا میشه تو تابستون تو فضای باز جشن گرفت ؟؟نه نمیشه که ..ولی خیلی باحال میشد اگه میشدد میشه باید بخوای

    پاسخ

    مگه اینجا میشه تو تابستون تو فضای باز جشن گرفت ؟؟نه نمیشه که ..ولی خیلی باحال میشد اگه میشدد میشه باید بخوای

    پاسخ

    آها

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط