پر بودن سالن های نمایش در همه ساعات جشنواره

پر بودن سالن های نمایش در همه ساعات جشنواره

جشنواره وب

پنجشنبه  اول اسفندماه ۱۳۹۲، مهمترین رویداد سالیانه وب ایران در سالن همایش شهید قندی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات به خوان آخر رسید

نتایج داوری بیش از ۸۲۰۰ وبسایت ایرانی شرکت کننده در ششمین جشنواره وب ایران، پس از رای گیری مردمی و داوری داوران کارشناس وب ایران، در مرحله نهایی به ۲۰ کاندیدا در هر بخش رسید که در روز پایانی در هر بخش مجددا ۵ وبسایت به عنوان کاندیداهای نهایی معرفی شدند. در نهایت و در بین شور و هیجان بسیار حضاری که از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۹ شب در سالن همایش شهید قندی گردهم آمده بودند، وبسایت های برتر هر گروه معرفی شدند .

نقطه جالب توجه جشنواره امسال، پر بودن سالن همایش در تمام ساعات، در هر دو روز برگزاری جشنواره وب و موبایل بود که این امر حتی مسئولان دولتی حاضر در سالن را شگفت زده کرد.

 پنل آسیب شناسی جشنواره وب نیز از بخش های جذاب این برنامه بود، جایی که منتقدان و برگزارکنندگان این جشنواره در حضور بیش از ۳۰۰ نفر از شرکت کنندگان، دور یک میز به میانداری آرش برهمند، به تبادل نظر و بحث با یکدیگر پرداختند و راههای بهبود کیفیت این جشنواره و ارتقاء آن به جشنواره ای در حد جهانی را بررسی کردند.

در پایان جشنواره نیز و طی مراسمی برندگان برترین سایت های ایرانی در طی جشنواره ششم، در طبقه های «کسب و کارهای نوپا»، «صنایع»، «اطلاع رسانی و محتوا» و «کسب  کار» اعلام شدند و تندیس های جشنواره به آنها اهدا گردید

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط