آموزش بافت مو فرانسوی یک طرفِ شانه در 5 قدم

آموزش بافت مو فرانسوی یک طرفِ شانه در 5 قدم

بافتن موهایتان با دستانِ خودتان ساده تر از چیزی که فکر می کنید هست!

مدل موهایتان تکراری شده و از آن خسته شدید؟ آموزش بافت مو فرانسوی یک طرفِ شانه در 5 قدم را امتحان کنید..

این بافتِ بغلِ سر یک چیزی بین بافتِ آبشاری و بافتِ فرانسوی است که نه تنها در روزهای گرم،موهایتان را از صورتتان دور نگه میدارد،بلکه یک مدل موی بی نظیر برای مهمانی ها و جمع های دورهمی است.با ما همراه باشید تا در 5 قدم به شما بگوئبم که چطور خودتان می توانید موهای خودتان را ببافید.

1- موهایتان را کمی نم دار کنید و به سمت راستتان بیآورید.می توانید کمی موس یا ژل بزنید که موهایتان مرتب بماند و پخش نشود.سپس حدود 5 سانتی متر از سمت راستِ جلوی موهایتان بگیرید وشروع به بافتنِ فرانسوی کنید.

braid

2- برای بافت فرانسوی،این دسته از مویتان را به سه قسمت تقسیم کنید و با هرکدام از انگشتانتان که راحتید آنها را جدا نگه دارید و شروع به بافتنِ معمولی بکنید.به این صورت که لایه ی موی سمت راست را روی لایه ی وسطی بیاورید و لایه ی سمت چپ را نیز روی لایه ی وسط بیاورید وهمینطور ادامه دهید.

3 - بعد ازینکه کمی بافتید،شروع به اضافه کردنِ مو از هر سمت بکنید.برای این کار یک دسته مو از کناره ی خط پیشانیِ راست تان بگیرید و به لایه ی سمت راستی اضافه کنید و روی لایه ی وسطی بیاورید.آنها را سفت بکشید تا محکم شود و هر سه لایه را در طول کار جدا از هم نگهدارید.این کار را در سمت چپ هم تکرار کنید و یک دسته مو به لایه ی اولی اضافه کنید و روی لایه ی وسطی بیاورید.

braid

4- این کار را تا 3 سانتی متر پایین تر از خطِ شروعِ گردنتان ادامه دهید.در اینجا موهایتان را به طرف شانه ی چپ تان به صورت افقی ببافید.

نکته: سعی کنید تا جایی که می توانید موهایتان را سفت ببافید و سه لایه را از هم جدا نگه دارید.چون کمکتان میکند که مسیرِ بافت را کنترل کنید.briad

5- وقتی که به زیر گوشِ چپ رسیدید،تمام موهایتان را تا آخرمثل بافتِ فرانسوی ببافید.به این صورت که سه لایه را مانند اوایل کارتان به هم ببافید.و در آخر هم یک کش دور آن ببندید.

و نکته ی آخر ولی پر اهمیت: اگر می خواهید خودتان،موهای خودتان را ببافید سعی کنید اصلاً به آینه نگاه نکنید.بخصوص اگر اولین بارتان است.چون آینه بجای اینکه کمکتان بکند،بیشتر باعث می شود گیج شوید.

ویدئویی در این زمینه ببینید :

""جدیدترین و خلاقانه ترین ویدئو ها را در وب سایت جشنامه ببینید""briad

 

 

دیدگاه ها و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط