مدل موی عروس پاییز 2015

مدل موی عروس پاییز 2015

با این مدل موهای عروسی همه نگاه ها را خیره کنید

مدل موی عروس پاییز 2015 می تواند به هر عروس خانمی کمک کند تا در روز عروسی اش بدرخشد و نقل محفل شود و گوی سبقت را داماد برباید.

وقتی حرف از مدل مو برای جشن عروسی می شود، شاید خیلی ها دچار سردرد مزمن(!) شوند. با این حال هرعروسی دلش می خواهد که در جشن عروسی اش بدرخشد و نُقل محفل شود. ولی این درخشش هزینه ی زیادی خواهد داشت که شاید به مزاج شما خیلی خوش نیاید. این مقاله تلاش می کند تا راز هایی به شما بگوید تا بتوانید خودتان یک مدل موی زیبا برای آن روزِ بزرگ درست کنید و یک قدم در مخارج جلو بیوفتید.

bride hairstyle

باید بدانید که 3 ماه قبل از عروسی باید تکلیف تان را با مدل موی جشن عروسی تان که قرار است داشته باشید، روشن کنید.

دو شب قبل از جشن عروسی مدل موی تان را امتحان کنید تا مطمئن شوید که بعد از 1 یا 2 دقیقه سرازیر و به یک فاجعه تبدیل نشود.

bride hairsty;e

از قبل موهایتان را بشویید و خشک کنید تا مجبور نشوید هنگام درست کردنِ مدل مو، زمان خیلی زیادی را صرف سشوار کشیدنِ آن بکنید.

آرایش کنید. بهترین آرایشی که به صورت تان می آید و زیباترتان می کند را انتخاب کنید. شما باید چندین ساعت را با این آرایش بگذرانید و نگاه های خیره به شما را تحمل کنید. پس بهترین را انتخاب کنید. اگر می توانید آرایش تان را قبل از درست کردن موهایتان، انجام دهید.

bride hairstyle

در مورد تصویرِ خودتان در روز جشن عروسی نظرپرسی کنید. چندتا از عکس های خودتان را خصوصی برای چند تا از دوستان یا بستگانتان در فیس بوک ، تلگرام یا واتس آپ یا هر جای دیگری که امکان دارد بفرستید و از آنها بخواهید نظرشان را بگویند.در این عکس ها مدل مو، لباس عروس، تاج، تور، گل، شنل، گردنبند، کفش، آرایش و... را با خود داشته باشید. در یک کلام همانطوری که قرار است در روزجشن عروسی تان باشید، عکس بگیرید تا نظر سایرین را نیز بدانید.

برای آماده کردن موها و آرایش تان برای جشن عروسی، یک لشکر بدنبال خود راه نیاندازید. از مادرتان،همسرتان و یا یکی از دوستان تان که قبولش دارید بخواهید که شما را همراهی کند.

bride hairstyle

ببینید کدام یک به شما می آید. تاج، شنل، گلسرِ تزیینی و یا تورِ عروس. اول امتحان و سپس انتخاب کنید. از مدل موها و هر یک از زیور آلاتی که می خواهید برای موهایتان استفاده کنید عکس بگیرید. البته نگذارید گزینه ها بیشتر از 3 تا شود چون انتخاب برایتان سخت تر می شود.

یک لیست از لوازمی که برای درست کردن مدل موهای تان برای جشن عروسی نیاز دارید را از قبیل برس، گیره، سنجاق، تافت، اسپری حالت دهنده و ... تهیه کنید تا هنگام خرید دست پاچه نشوید و چیزی را فراموش نکنید.

bride hairstyle

چیزی که می خواهید را واضح بگویید. وقتی در روز جشن عروسی بعضی چیزها از دست در می رود، معمولاً بخاطر سکوتِ عروس خانم هست. هر چه را که می خواهید، بلند بگویید. ولی کلمه ی "لطفاً" را فراموش نکنید !

 

 

اگر این مقاله را پسندید مارا هم در جریان بگذارید.

مترجم : پریسا آدرم

منبع : brides

دیدگاه

    من که موندارم چیکارکنم؟!

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط