بعد از انتخاب و خرید لباس عروس به این نکات توجه کنید

بعد از انتخاب و خرید لباس عروس به این نکات توجه کنید

لباس زیبای عروسی

بعد ازانتخاب لباس عروس ، تازه شروع کاراست و باید نکات ریز ودقیق را برای انتخاب لوازم جانبی مثل تور، کفش ،زیورآلات و...درنظر بگیریم ،به این نکات توجه کنید

10 موردی که باید بعد از خرید لباس عروس انجام داد

فکر نکنید همین که لباس خود را انتخاب کردید و خریدید کارتان تمام شده توجه داشته باشید که لیست کارهایی که در زیر آمده را قبل از شروع مراسم انجام دهید.

1-    لباس ساقدوش ها را سفارش دهید

حالا که طرح و مدل لباس شما مشخص شده وقت آن رسیده که دنبال لباس مناسب برای ساقدوش ها باشید  و مدلی را که دوست دارید سفارش دهید. نیازی نیست که حتما لباس آنها مطابق با مدل لباس شما باشد بلکه پارچه و طرحی را انتخاب کنید که مناسب مراسم عروسی تان بوده و هماهنگی و همخوانی لازم را هم در عکس داشته باشند.

2-    رنگ آبی را فراموش نکنید

برای این کار شما می توانید مثل کیت میدلتون ( عروس خاندان سلطنتی انگلیس ) روبانی آبی رنگ را به داخل لباس خود سنجاق کنید و یا اینکه کفشهای نیمه بازی به پا کنید و انگشت پای خود را مزین به سنگی مثل یاقوت کبود کنید. به هرحال استفاده از این نشان خوش شانسی را به لحظه آخر موکول نکنید تا باعث ایجاد استرس و نگرانی نشود.

3-    کفش خود را انتخاب کنید

کفشی که قصد دارید در روز عروسی به پا کنید باید روز پرو لباس عروسی خود به همراه داشته باشید و آن را با لباستان امتحان کنید چرا که بلندی پاشنه کفش کاملا روی قد لباس عروسی شما تأثیر می گذارد.

4-    زیور آلات مربوط به موی خود را انتخاب کنید

شما به غیر از جواهرآلات به زیورآلات دیگری هم نیاز دارید تا یک عروس واقعی به نظر برسید. برای شروع شما قبل از هر کاری باید زیورآلات مربوط به موی سر خود ( مخصوصا تاج ) را انتخاب کنید و سفارش دهید. لوازم دیگر مثل گیره سر و تور  را هم می توانید کمی بعدتر خریداری کنید.

5-    زیورآلات دیگر خود را انتخاب کنید

اول فکر کنید چه زیورآلاتی را دوست دارید در روز عروسی تان بپوشید. هر چیزی که فکر می کنید با لباستان همخوانی دارید را بیاورید و بعد یکی یکی آنها را با لباس خود منطبق کنید و تصمیم بگیرید کدام یک بیشتر به لباستان می خورد.

6-    لباس زیرهایی عالی برای خود انتخاب کنید

شما چه به دنبال لباس زیری هستید که هیکل تان را لاغرتر نشان دهد و چه به دنبال سوتین های ابری و فنر دار برای لباس خود هستید و یا اینکه اصلا قصد دارید زیر لباس عروسی لباس زیری نپوشید باید که  روزی که برای پرو لباس خود می روید آنها را هم همراه داشته باشید تا لباس را امتحان کنید. این مسئله مهمی است زیرا برای مثال امتحان لباس با یک سوتین معمولی می تواند مدل لباس را آنطور که هست نشان  دهد و شما احساس رضایت از لباس خود نداشته باشید.

7-    شروع به انجام تمرینات ورزشی کنید

اگر می خواهید که برای روز عروسی تان وزن کم کنید با دکتر در این باره مشورت کنید تا به شما یک  برنامه غذایی و ورزشی بدهد. برنامه کاهش وزن در راس کار قرار دهید و قبل از شروع  انتخاب لباس آن را عملی سازید. بنابراین زمانی که برای امتحان لباس می روید باید که وزن تان هم ثابت شده باشد.

8-    برای خود یک دوزنده خوب کنار بگذارید

در صورتی که مرکز خرید لباس تان انجام هرگونه اصلاح یا تغییری در لباس را به عهده نگرفت شما باید که به دنبال یک دوزنده ماهر در محل خودتان بگردید و برای این کار منتظر نباشید که لباستان به دستتان برسد. از اطرافیان و کسانی که به تازگی ازدواج کرده اند در این مورد سوال کنید حتی می توانید از خود مرکزی که لباس خود را تهیه کرده اید بپرسید.

9-    حلقه عروسی خود را انتخاب کنید

مجموعه  مراسم عروسی تان زمانیکه تمام و کامل می شود که حلقه عروسی خود را به دست کنید. دقت داشته باشید که به اندازه کافی برای انتخاب و سفارش هر دو حلقه وقت کنار گذاشته اید. ما پیشنهاد می کنیم که از دو ماه قبل حلقه های خود را تهیه کرده باشید.   

10- برای نگه داشتن لباس خود جایی را مد نظر بگیرید

زمانیکه تمام کارهای مربوط به لباس تان انجام شد و برای مراسم آماده گردید، لازم است که شما جایی خاص را برای آن در نظر بگیرید تا آقای داماد نتواند دزدکی به آن نگاهی بکند و هم اینکه به لباس آسیبی نرسد. برخی از مراکز خرید خود جایی را برای این کار دارند و می توانند لباس را تا یک روز قبل از مراسم در آنجا نگه دارند ( می توانید برای این کار از آنجا شروع کنید ) 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط