تعطیلات خانوادگی همراه با کودکتان

تعطیلات خانوادگی همراه با کودکتان

چند پیشنهاد عالی برای یک تعطیلات خانواگی خاطره انگیز و به یاد ماندنی با کودکتان (قسمت اول)

شما چند نوع فعالیت میشناسید که بتوانید با خیال راحت و بدون هیچ خطری با کودکتان تفریح کنید ؟ ما در اینجا چند کاری که می توانید برای داشتن یک تعطیلات مفرح و شاد انجام دهید رابه شما می گوئیم.

 

1- سواحل کنار دریا

beach

در ساحل علاوه بر آفتاب ، شنِ ساحل و موج های دریا ، شما می توانید در یک جای باز و بین مردم استراحت کنید و آرامش داشته باشید.اگر شما به دنبال یک سرگرمی خارج از خانه برای کودکِ نو پایتان هستید ، درست کردن شکل های مختلف و سفالگری با ماسه به همراهِ یک سطل می تواند خیلی سرگرم کننده باشد.و یا اینکه اگر برای خانواده یک سرگرمی می خواهید می توانید سری هم به ورزش های آبی مثل غواصی یا قایق سواری و یا حتی بازی هایی در ساحل مثل والیبال یا .. بزنید و آنها را امتحان کنید.

 

2-هر کاری که با حیوانات سر و کار داشته باشد.

animal

این گزینه ممکن است برای بعضی خانواده ها کمی بلند پروازی به نظر بیاید ولی اینگونه نیست.برای مثال،برنامه ریزی برای ماندن در یک مرزعه ، یا رفتن به باغ وحش همیشه راه خوبیست تا کودکان را با عشق و احساسی که حیوانات دارند آشنا کنید. 

 

3-موزه های علمی

museum

موزه ها مکانهای بسیار مناسبی هستند تا کودکان را با واقعیت های علمی آشنا کنیم.ولی معمولا رفتن به یک نمایشگاه یا موزه ی هنری یا تاریخی، با گلایه و شکایت و مقاومت کودکان همراه است.گرچه موزه های علمی معمولاً طراحی هایی برای جلب نظر کودکان اجرا می کنند که در عین حال که برایشان سرگرمی است ،درس هایی هم بدون آنکه متوجه شوند ، می آموزند.  ولی در کل میتوانیم بگوئیم زیاد مورد پسند کودکان نمی باشد ولی برایشان مفید است.

 

4- پارک ها و زمین های بازی محلی

park

پارک های محلی جایی سالم و رایگان برای سرگرمی است و همچنین مناسب برای ملاقات همسایه ها.اگر در نزدیکی شما هیچ وسیله ای برای بازی نیست یک توپِ ارزان بخرید و با کودک خود بازی کنید.

 

 

اگر شما هم پیشنهادِ دیگری دارید با ما در میان بگذارید.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط