نکته هایی برای آرایش و زیبایی

نکته هایی برای آرایش و زیبایی

رازهایی که صورت شما را زیباتر و جذاب تر می کند را یاد بگیرید

همه ی آدم ها به دنبال زیبایی و زیباتر شدن هستند ولی زیبا شدن هنر لازم دارد. در زیر چند کار ساده که با آنها زیباتر و جذاب تر می شوید را بخوانید.

رازهایی که شما را زیبا تر می کند را یاد بگیرید.

نکته اول : چطور ریمل بزنیم ؟eyes

هنگام زدن ریمل ، یک قاشق زیر مژه های پایینی قرار دهید.

 

نکته دوم : رژ گونه را متناسب با فرم صورت خود بزنیدcolor

اولین کاری که می کنید این است که فرم صورت خود را تشخیص دهید تا بتوانید مناسب ترین و زیبا ترین مکان روی گونه هایتان را برای رژ گونه زدن پیدا کنید.استفاده صحیح از رژگونه،به انتخابِ رنگ آن ارجحیت دارد.این کار به صورتتان فرم میدهد واستخوان گونه را برجسته میکند.با توجه به عکس های بالا،رژگونه را بصورت صحیح بزنید.

 

نکته سوم : برای آرایش چشم و سایه زدن از چسب کاغذی استفاده کنیدeyeshado

استفاده از این چسب ها به شما کمک می کند تا آرایش چشم هایتان یک دست و با شکوه شود.برای داشتن چشم های جذاب تر و زیبا تر، استفاده از روش بالا برای سایه زدن را به شما توصیه میکنم.

 

نکته چهارم : طیف مختلف سایه چشمeyes

برجسته کردنِ چشم ها با استفاده از رنگ های مختلف از سایه و دانستن محل مناسب برای استفاده از آنها ،برای طبیعی تر کردنِ آرایش چشم و برجسته کردن زیباییِ چشم ها یتان بسیار لازم است.

 

نکته پنجم : چطور یک ریمل خوب داشته باشیمmascara

ممکن است ریمل شما قدیمی و خشک شده باشد و شما در فکر این باشید که آن را دور بیاندازید.ولی صبر کنید ! چون میتوانید با ریختن قطره یِ چشم داخلِ ریمل خود، دوباره به آن جان تازه بدهید.

 

نکته ششم : برجسته کردن لب و جلوه دادن به آنهاlips

لب ها در کلِ آرایش صورت شما نقش بزرگی دارند.پس شما باید بهترین رژ لب را برای خود بیابید.آرایش لب ها بصورت سه بعدی و برجسته این روزها طرفدران زیادی دارد.برای اینکه یاد بگیرید چطور این کار را انجام دهید طبق عکس بالا لب هایتان را آرایش کنید.

 

 

 

 

منبع : sheknows

دیدگاه

    صورت من گرده .همین جوری آرایش کردم خوب شد

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط