می خواد ازدواج کنه ؟؟

می خواد ازدواج کنه ؟؟

6 نشانه ای که خبر از ازدواج و عروسی می دهد...

اگر حتی یکی ازاین نشانه ها از دوستتان سر زد مطمئن باشید می خواد ازدواج کنه و بزودی از شما در خواست می کند ...

1- یکی از انگشتر هایتان ناپدید بشود.

اگر یکی از انگشترهایتان بطور مرموزی ناپدید و دوباره پیدا شود، احتمالا بزودی نامزد می کنید. این یک شیوه ی قدیمی است. اگر شریک شما از یک فرد وارد کمک بگیرد، اون انگشتری را بر می دارد که شما زیاد استفاده نمیکنید.

2- بدون هیچ دلیل واضحی بنظر آشفته و مضطرب می آید.

اگر رفتار شریک شما بصورت ناگهانی عوض شد و شما نمی دانید چرا، حتماً خودش است ! ومعمولاً بخاطر این هم نیست که از کاری که می کند مطمئن نیست ، علی رغم اینکه اکثریت اینطور فکر می کنند. دلیل اینکه آنها مضطرب وعصبی هستند، این است که یا می خواهند برنامه شان عالی و بدون نقص پیش برود یا اینکه جواهری که خریده اند بسیار بسیار گران است! هر چقدر زمان بیشتری آنرا نزد خود نگه دارند، همانقدر به ترسشان اضافه می شود!

خواستگاری

3- شما بزودی یک آخر هفته رمانتیک را در پیش رو دارید.

اگرمیبینید مرتب در حال برنامه زیزی برای یک آخر هفته ی رمانتیک است، احتمال اینکه با یک انگشتر نامزدی از آن تعطیلات بازگردید بسیار زیاد است.

4- شریکتان خیلی با خانواده تان گرم گرفته و از این کار لذت میبرد.

اگر اخیراً میبینید دارد تلاش می کند تا به خانواده تان نزدیک شود، احتمالاً می خواهد تلاش می کند نظرشان را جلب کند و این یک نشانه ی خوب برای شماست.

5- او عجیب و غریب رفتار می کند.

وقتی که رفتار شریکتان عوض شده و شما نمی توانید دلیلش را بفهمید، برای مثال، مانند قبل صبح ها زود بیدار نمی شود و شبها تا دیر وقت بیدار می ماند، احتمالاً در حال طراحی کردنِ پشت صحنه ی خواستگاری است !

خواستگاری

6- شریکتان دیوانه وار در حال پول جمع کردن است.

اگر متوجه شدید او ناگهان شروع به کم کردن هزینه هایش کرده و حواسش به خرج کردنش بیشتر شده است، برای این است که می خواهد پولش را برای خریدن انگشتر و زندگی آیندتان پس انداز کند .

 

نظرات و پیشنهادات خود را درباره مقاله می خواد ازدواج کنه ؟؟ با دیگر دوستانتان در میان بگذارید.

مترجم : پریسا آدرم

منبع : sheknows

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط