تولدت مبارک | تم تولد متفاوت برای جشن تولد متفاوت

تولدت مبارک | تم تولد متفاوت برای جشن تولد متفاوت

سبیل پارتی...یک تمِ متفاوت و سرگرم کننده برای جشن تولد

برای شمایی که از جشن تولد های عادی خسته شده اید و دنبال یه سرگرمی جدید هستید یه پیشنهادِ عالی داریم، تم تولد متفاوت برای جشن تولد متفاوت.راستی..تولدت مبارک

سبیل پارتی !

mustache

برای این کار فقط کافی است یک عکس سبیلِ دیوونه روی چیزهایی که برای جشن نیاز دارید بچسبونید. برای مثال بشقاب با طرح سبیل، فنجان با طرح سبیل و ... در کنار اینها سبیل های مصنوعی چسب دار برای صورت خودتان و دوستانتان نیز تهیه کنید. با اینها یک تم تولد عالی برای جشن تولد تان خواهید داشت.mustachemustachemustache

می توانید خود را مانند یک نانوا با سبیل های کلفت یا یک مزرعه دار یا یک آرایشگرِ پرافاده یا هر چیز دیگر که دوست دارید، در جشن تولد درست کنید. باور کنید این یک جشن تولد و تم تولد، با مزه و تمام عیار می شود.

بهترین رنگ ها برای تزئین یک تم تولد سبیل پارتی! سفید ،سیاه، قرمز یا آبی تیره است.hat

mustachemustache

برای غذا و پذیرایی در جشن تولد نیز می توانید یک برچسب به طرح سبیل روی همه ی میوه ها، شیرینی ها، لیوان های نوشیدنی، انتهای قاشق یا چنگال ها و کناره های بشقاب و هر جای دیگری که به نظرتان جالب می آید بچسبانید. این خودش به تم تولد تان صفا می دهد.

mustachemustachemustache

هیچ جشن تولدی بدون کیک تولد معنایی ندارد. ترجیحاً کیک تولد تان را گرد انتخاب کنید تا بتوانید آنرا شبیه صورت در بیاورید و روی آن سبیل بزارید ! برای تزیین و تم تولد، چشم ها، لب ها و گوش های کیک هم از شمع های مختلف استفاده کنید.

mustache

 

اکر شما پیشنهاد دیگری دارید با ما و دوستانتان در میان بگذارید.

 

مترجم : پریسا آدرم

منبع : birthdayinabox

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط