آرایش تان با دیگران حرف می زند (روانشناسیِ آرایش)

آرایش تان با دیگران حرف می زند  (روانشناسیِ آرایش)

تا به حال به این فکر کرده اید که آرایش صورت درمورد شخصیت چه می گوید؟

آرایش تان با دیگران حرف می زند ( روانشناسیِ آرایش )

تا حالا به این موضوع فکر کرده بودید که شیوه ی آرایش صورتِ شما خیلی حرف ها در مورد شما دارد که بگوید ؟

از بزرگ و برجسته کردن لب ها گرفته تا آرایشِ چشم ها، خیلی راه و روش های آرایش وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. گاهی اوقات کمی زمان می برد تا بفهمید چه آرایشی بیشتر به شما می آید و با آن احساس راحتی دارید. حالا این 4 نوع آرایش را بخوانید تا متوجه شوید هر کدام چه تعریفی از شما می تواند داشته باشد.

lip makeup

آرایشِ لب

اگر شما دوست دارید که فقط لب هایتان را آرایش ( و آن هم از نوع تند و تیز! ) بکنید و نه بیشتر، این نوع آرایش می گوید که شما برای عشق و عاشقی ها و امورِ  ناچیز و حقیر وقتی ندارید. یک لبِ پر رنگ و مقتدر، این پیام را دارد که کسی نمی تواند شما را با مسائل کوچک برنجاند و اذیت بکند. بیشتر دوست دارید بر روی موضوعات بزرگ و بلند پروازانه تمرکز کنید. پس پیش بروید و پیشرفت کنید.

classic hollywood

آرایش کلاسیکِ هالیوودی

این مدل آرایش می گوید شما بیشتر دوست دارید عادی و معمولی به نظر برسید. انتخاب یک آرایشی که هیچ وقت از مد نمی افتد، این را می گوید که شما کمی به دورانِ دور و سبک و سیاق آن علاقه دارید، در مقابلِ اشتباه های خود مسئولیت پذیر هستید و همه می دانند که می توانند روی شما حسب باز کنند.

fuss makeup

آرایش بی صدا و بی هیاهو

یک آرایش طبیعی که شامل کمی رنگ روی لب ها و ابروهای مرتب شده می باشد، می گوید که شما جهانگردی و سفر به جاهای مختلف در خون تان است. شما یک روال عادی برای یک آرایشِ کامل دارید و ترجیح می دهید بقیه ی زمانِ خود را به این فکر کنید که تعطیلات بعدی کجا می توانید بروید.

romantic makeup

آرایش رمانتیک

این مدل آرایش که در آن آرایش چشم ها بسیار توی چشم هستند و آرایشِ چشم از سایر قسمت های صورت بیشتر است، این پیام را دارد که شما فقط به دنبال بهترین ها هستید. شما تمام تلاشتان را می کنید تا بهترین چیز ها را خلق کنید و انتظار دارید دیگران نیز همین کار را برای شما انجام دهند. شما نه وقت خودتان و نه دیگران را هدر نمی دهید. همین کارها از شما یک انسانِ استثنایی ساخته است.

 

 

مترجم : پریسا آدرم

منبع : www.about.com

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم

 

 

آرایش تان با دیگران حرف می زند ( روانشناسیِ آرایش ) آرایش ،زیبایی ،نکته ،نکته هایی برای زیبایی ،آرایش صورت ،آرایش چشم ،آرایش و زیبایی صورت ،رژ لب ،آرایش لب ،رمانتیک ،صورت ،زیبایی صورت ،نکته ،راز ،ناگفته 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط