4 ماسک خانگی برای جوش سرسیاه

4 ماسک خانگی برای جوش سرسیاه

از بین بردن جوش های سرسیاه با مواد کاملاً طبیعی

ماسک خانگی برای جوش سرسیاه

جوش های سر سیاه طبق اطلاعات آکادمی متخصصات پوست آمریکا از رایج ترین انواع جوش هستند که بیشتر در مناطق بینی و صورت نمایان میشوند و معمولا بیشتر افراد درگیر از بین بردن دائمی جوش های سر سیاه هستند به صورتی که امروزه محصولات زیبایی و مراقبتی بسیاری برای از بین بردن جوش های سر سیاه ساخته شده است. ماسک های صورت میتوانند در طی دوره ای کوتاه به صورت کامل جوش های سر سیاه شما را از بین ببرند. اما جوش سر سیاه چیست و چگونه ایجاد میشوند؟ چه ماسک هایی برای از بین بردن جوش های سر سیاه مناسب است؟ 

جوش سر سیاه چیست؟

جوش های سر سیاه در واقع چاله های روغنی ای هستند که با مو و پوست های مرده پُر شده اند. اینها نشانه های اولیه ی کورک و آکنه هستند که خطری برای سلامتی ندارند. اگر به صورت تخصصی تر به دلیل ایجاد جوش های سر سیاه نگاه کنیم همه چیز زیر سر فولیکول های موی صورت است. فولیکول ها وظیفه تولید چربی را به عهده دارند و شامل مو و غده سبوم میشود و هنگامی که سلول های مرده پوست و چربی ها داخل آن جمع شود باعث ایجاد برآمدگی به نام کومدون (Comedon) روی پوست میشود. اگر این برآمدگی بسته بماند جوش سر سفید و اگر باز و در معرض هوا قرار بگیرد جوش سر سیاه تشکیل میشود.

"تونر SIMPLE مدل KIND TO SKIN"

تونر سیمپل مدل kind to skin یکی از محصولاتی می باشد که می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصول از آن استفاده نمایید اگر به دنبال تونری مناسب پوست های حساس می باشید، باید بگوییم که استفاده از تونر سیمپل مدل kind to skin برای همه پوست ها حتی پوست های حساس نیز مناسب بوده و می تواند کمک کننده باشد.

خرید تونر سیمپل مدل kind to skin با تخفیف ویژه

 

"ژل شست و شوی صورت Netutrogena مدل Parlama karsiti"

ژل شست و شوی صورت نوتروژینا، ژل مخصوص شستشو برای پوست های چرب می باشد و پوست را بصورت عمقی پاکسازی می کند و از ترشح چربی جلوگیری میکند در نتیجه پوستی یکدست و مات خواهید داشت. این محصول بدون خشک کردن پوست کلیه سموم پوست را پاک می کند و با دارا بودن عصاره لیمو و آلوئه ورا پوست را نرم و صاف و مخملی می کند.

خرید ژل شست و شوی صورت نوتروژنیا با تخفیف ویژه

 

علت به وجود آمدن جوش سر سیاه

✔️ تغییرات هورمونی سن بلوغ

✔️ عوامل ژنتیکی

✔️ تمیز نکردن مرتب پوست

✔️ تولید چربی بیش از حد بدن و استفاده از لوازم مراقبتی بهداشتی پوست چرب

✔️ تغذیه نادرست

✔️ قرار داشتن پوست در معرض آلودگی و باکتری زیاد

✔️ قاعدگی

✔️ مصرفی برخی از داروها مانند لیتیوم و کوریکتو استروئید

جوش سر سیاه در گوش

همانطور که گفتیم جوش های سر سیاه در همه جای بدن اما بیشتر در بینی و صورت ظاهر میشوند. جوش های سر سیاهی که در گوش ایجاد میشوند میتوانند خطرناک باشند و شاید نیاز به مراجعه به پزشک باشد. تمیز نکردن درست گوش، استفاده از هندزفری کثیف از مهم ترین دلایل ایجاد جوش سر سیاه در گوش است. سعی کنید حتما داخل و بعد از حمام گوش های خود را با محصولات تمیز کننده صورت شست و شو دهید و در صورت ایجاد جوش سر سیاه بزرگ یا دردناک در گوش حتما به پزشک مراجعه کنید.

از بین بردن جوش های سر سیاه

شاید جزو افرادی باشید که برای از بین بردن جوش های سر سیاه آن ها را فشار میدهید تا خالی شوند اما این روش فقط باعث تحریک بیشتر پوست میشود. در ادامه روش های موثر و راحتی که برای از بین بردن جوش های سر سیاه است و بهترین محصولات مراقبتی پوست برای از بین بردن جوش های سر سیاه که به راحتی با ارزان ترین قیمت، تخفیف و هدیه ویژه اولین خرید میتوانید از فروشگاه اینترنتی رژفام تهیه کنید را معرفی میکنیم:

" اسکراب ضد جوش NEUTROGENA"

خانم هایی که پوست هایی مستعد جوش دارند می توانند با لایه برداری ملایم از شر جوش های خود راحت بشن و برای اینکار میتوانند از اسکراب ضد جوش نوتروژینا استفاده کنند.

خرید اسکراپ ضد جوش نوتروژینا  با تخفیف ویژه

 

" تونر پوست چرب ضد جوش DR. C.TUNA"

اگر پوستی چرب داری و قصد دارید از دست لکه ها، جوش و آکنه پوستتان راحت شوید تونر سی تونا از برند فارماسی را باید در روتین پوستی خود قرار دهید. این تونر با داشتن عصاره درخت چای تمامی آلودگی ها و آرایش های روی پوست را در سریع ترین زمان و به راحتی از بین میبرد.

خرید تونر ضد جوش دکتر سی تونا با تخفیف ویژه

 

استفاده از محصولات غیر کمدوژنیک 

محصولات غیر کمدوژنیک یا non-comedogenic محصولاتی هستند که فاقد روغن هستند که منافذ پوست را نمیبندد پس سعی کنید هنگام خرید لوازم آرایشی یا مراقبتی پوست برچسب غیر کمدوژنیک داشته باشند.

شستن صورت

شاید برایتان پیش آمده باشد که پس از یک روز طولانی و خسته کننده به خانه برمیگردید و هیچ انرژی و حو صله ای برای شستن و تمیز کردن آرایش تان ندارید و همانطور به تخت خواب میروید. خوابیدن با آرایش و وجود آرایش برای طولانی مدت روی پوست میتواند آسیب های زیادی از جمله ایجاد جوش های سر سیاه به پوستتان وارد کند. آرایش در مدت طولانی باعث مسدود شدن منافذ پوست میشود. پس هرچقدر هم که خسته هستید از پاک کردن آرایش غافل نشوید و هر شب قبل از خواب پوست خود را از آلودگی ها، چربی ها و کثیفی ها پاک کنید.

" ژل شستشوی نوتروژینا SIVILCE KARSITI"

ژل شستشوی نوتروژینا مدل Sivil Karsiti مناسب شستشوی پوست چرب می باشد که از تجمع چربی روی پوست صورت جلوگیری و با پاکسازی عمیق منافذ پوست صورت و حذف سلول های مرده باعث روشن شدن و شفافیت پوست صورت می شود.

خرید ژل شستشوی صورت نوتروژینا با تخفیف ویژه

 

مرطوب و آبرسانی پوست

حتما بعد از هربار شست و شوی پوست با استفاده از تونر یا مرطوب کننده سازگار و مناسب نوع پوست تان، صورتتان را مرطوب کنید.

" تونر نوتروژینا پاک کننده جوش های سرسیاه"

تمیزی، پاکسازی و بهداشت صورت از نکته های بسیار مهم پوستی است بعد از هر بار شستشو پوست دچار عدم تعادل PH می شود و همین امر میتواند پوست صورت را قلیایی و اسیدی کنید در چنین زمانهایی استفاده از تونر های معروف و استاندارد بهترین و درست ترین راه حل می باشد. تونر فاقد چربی می باشد و هیچ گونه اثری از چربی برروی پوست باقی نمی گذارد و هرگونه آلودگی را از پوست پاک می کند.

خرید تونر ضد جوش سرسیاه NEUTROGENA با تخفیف ویژه

 

" آبرسان و ضد جوش نوتروژینا"

آبرسان نوتروژینا مخصوص پوست های چرب و پوست های دارای جوش سر سیاه و آکنه که در کوتاه ترین زمان جوش های صورت شما را از بین میبرد و با متعادل کردن مقدار چربی پوست از ایجاد جوش جلوگیری میکند.

خرید تونر ضد جوش سرسیاه NEUTROGENA با تخفیف ویژه

 

استفاده از سالسیلیک اسید

سالسیلیک اسید ماده ای فوق العاده برای از بین بردن جوش های سر سیاه، آکنه، زگیل و شوره سر است. پس استفاده از ماسک ها و محصولات لایه برداری که دارای سالسیلیک اسید هستند بهترین روش برای از بین بردن جوش های سر سیاه است.

" ماسک سالیسیلیک اسید BIOAQUA"

محصولی معجزه گر برای پوست های چرب، مستعد آکنه و ملتهب است. این محصول با فرمولاسیون بسیار کامل که شامل عصاره های گیاهی، ترکیبات طبیعی و شیمیایی مناسب برای چنین افرادی از جمله عصاره برگ گیاه سنتلا یا گیاه قاشقی، نیاسین آمید، هیالرونیک اسید، روغن کنجد و از همه مهم تر سالیسیلیک اسید می باشد.

خرید ماسک سالیسیلیک اسید بیوآکوا با تخفیف ویژه

 

ماسک های خانگی برای درمان جوش سر سیاه

بهترین روش برای درمان و از بین بردن جوش های سر سیاه لایه برداری مرتب و مداوم پوست است که به راحتی به کمک ماسک صورت امکان پذیر است. اما توجه داشته باشید که لایه برداری نباید بیش از 2 الی 3 بار در هفته انجام شود زیرا باعث از بین رفتن چربی طبیعی و تحریک پوست میشود و میتواند آسیب های دیگری به پوست تان وارد کند.

ماسک های خانگی زیادی وجود دارند که مخصوص از بین بردن جوش های سر سیاه هستند و به راحتی میتوانند جوش های سر سیاهتان را از بین ببرند و تنها با چند وسیله به راحتی در خانه میتوانید آن ها را تهیه کنید. در ادامه چند تا از موثر ترین ماسک های خانگی برای درمان جوش های سر سیاه را معرفی میکنیم.

ماسک خانگی برای جوش های سر سیاه

ماسک سفیده تخم مرغ

egg white

ماسک سفیده تخم مرغ در جلوگیری از ایجاد جوش های سر سیاه تاثیر زیادی ندارد اما میتواند به راحتی مقدار زیادی از جوش های سر سیاه را از بین ببرد.

مواد لازم:

- یک عدد تخم مرغ

- یک حوله ی تمیز

- یک کاسه ی کوچک

- چند تا دستمال کاغذی یا دستمال بهداشتی

زرده و سفیده تخم مرغ را جدا کنید و سفیده را داخل کاسه ای بریزید. یک لایه از سفیده را روی صورت بمالید و سپس دستمال کاغذی را روی آن قرار دهید و صبر کنید تا خشک شود. سپس لایه دیگری از سفیده تخم مرغ را روی دستمال بزنید تا خشک شود و بعد دستمال را از پوست جدا کنید و صورتتان را شست و شو دهید و از تونر یا مرطوب کننده استفاده کنید.

ماسک عسل و دارچین

cinnamon

این ترکیب سرشار از عوامل ضد باکتریایی است که باکتری ها را که عامل اصلیِ آکنه هستند، دور نگه می دارد. عسل تمام موادی که داخل جوش هست را بیرون می آورد و دارچین هم گردش خون را بهبود می بخشد.

مواد لازم :

- عسل طبیعی

- پودر دارچین

- باند های پنبه ایِ تمیز

دارچین و عسل را با هم مخلوط کنید. اندازه شان باید به حدی باشد که صورتتان را بپوشاند. سپس یک لایه ی نازک از مخلوط را روی جوش ها بمالید. چند تا از باند های پنبه ای را روی آن فشار دهید و برای 3 تا 5 دقیقه نگهدارید. حالا آن را پاک کرده و صورتتان را بشوئید و کمی مرطوب کننده بزنید.

اسکراب آبلیمو

lemon scrub

آبلیمو نیز برای از بین بردن جوش های سر سیاه خوب است. می توانید مطمئن باشید که نتیجه ی دلخواهتان را خواهید گرفت. بعلاوه آبلیمو با همه نوع پوستی سازگار است.

مواد لازم :

آبلیمو

عسل

ماست

نمک

گلاب یا شیر

کاسه

مقداری عسل، ماست، نمک و آبلیمو را باهم مخلوط کرده و در کاسه بریزید. برای اینکه خاصیت پاک کنندگیِ بیشتری داشته باشد، کمی گلاب یا شیر به آن اضافه کنید. این مخلوط را حداکثر به مدت 10 الی 12 روز، روزانه استفاده کنید.

ماسک چای سبز

green tea

همه می دانیم که چای سبز چقدر خاصیت دارد و جای هیچ شکی نیست که این روزها طرفدارهایش بسیار زیاد شده است. ولی از شگفتی های دیگر این چای این است که جوش های سر سیاه را از بین می برد. این اسکراب همچنین چربیِ پوست را نیز می گیرد.

مواد لازم:

- برگ چای سبز

- آب

- یک دستمال سفره یا حوله ی نرم

- یک کاسه

برگ های خشک چای سبز را در کاسه گذاشته و آب را بریزید. حالا این دو را باهم مخلوط کنید تا خمیر بدست بیاید. یک قاشق چایخوری از این مخلوط کافی ست. این خمیر را برای 2 تا 3 دقیقه روی جوش ها بمالید. سپس با آب ولرم صورت را بشوئید و با حوله ی لطیف خشک کنید.

امیدوارم این 4 ماسک خانگی برای جوش سرسیاه برایتان مفید باشد.

تجربیات خود را با ما و دوستانتان درمیان بگذارید.

4 ماسک خانگی برای جوش سرسیاه ،درمان سریع جوش صورت ،درمان جوش ،جای جوش ،خانگی ،طبیعی ،ماسک جوش ،جوش سر سیاه ،جوش صورت ،جوش سر سفید ،جوش ،پوست صورت ،پوست زیبا ،زیبایی ،پوست زیبا

فروش محصولات وارداتی

 

ماسک صورت ذغال گارنیه

برای ثبت سفارش کلیک کنید

 

 

ماسک صورت خاک رس گارنیه

برای ثبت سفارش کلیک کنید

 

 

 

پد پاک کننده آرایش IPEK 70 عددی

برای ثبت سفارش کلیک کنید

 

 

 

ماسک سم زدا خاک رس نوتروژینا

برای ثبت سفارش کلیک کنید

 

 

 

ژل اسکراب لیمو و آلوئه ورا

برای ثبت سفارش کلیک کنید

 

 

 

 

دیدگاه

    بسىار سپاسگزارم از مطالب سودمندتان😍😍😍

    پاسخ

    خواهش می کنم دوست عزیز

    پاسخ

    خواهش می کنم دوست عزیز

    پاسخ

    بسیارممنونم

    پاسخ

    ممنونم قندم

    پاسخ

    خیلی عالی بود

    پاسخ

    به نظر من دوغ واقعا عالی جواب میده من امتحان کردم باید ۱۵ دقیقه رو صورت بهمونه اون هم به صورت خالص

    پاسخ

    سلام با عرض خسته نباشید.بسیار عالی بود بسیار متشکرم.(موارد 2 و 4 بسیار عالی بود)

    پاسخ

    خوب نبود اصلا

    پاسخ

    عالی بودمرسی

    پاسخ

    افتضا بود

    پاسخ

    لطفا بگید چرا در من عسل و دارچین جواب نداد

    پاسخ

    این برنامه عالیه

    پاسخ

    بهترين راه سفيدآب هستش از نظر من كه در حموم روو صورت كشيده بشه، چون بخار حموم مكمل اون هستش، اما در كل جوش هاي سر سياه خيلي موذي هستن

    پاسخ

    سفيد آب روي در حموم رو امتحان كنيد كه با بخار حموم مكمل هستن

    پاسخ

    سفید آب لک میاره اصلا خوب نیست. مگر به صورت خالص تهیه بشه

    پاسخ

    منم همیشه سفیداب استفاده میکنم ولی اصلا فایده نداره روز به روز بدتر میشم

    پاسخ

    مطلب هاتون خیلی خوب بود. ..مرسی

    پاسخ

    دستتون درد نکنه

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط