کت و شلوار مردانه

کت و شلوار مردانه

5 افسانه در مورد کت و شلوار مردانه که منسوخ شده اند

اگر عروسی شما نزدیک است، مطمئناً یکی از مواردی که شدیداً شما را درگیر کرده خریدن کت و شلوار مردانه است...

این افسانه ها و باورها در مورد کت و شلوار مردانه دیگر نخ نما شده اند. با این صنعتِ عظیمی که دنیای کت و شلوار دارد، کار را برای انتخاب یک کت و شلوار خوب، خیلی سخت کرده است. در این مقاله در مورد افسانه هایی به شما می گوئیم که دست اندرکاران صنعتِ مد آنها را شایع کردند تا به خواسته های خودشان برسند.

1- سخت نگیرید!

groom

این باور در صنعت کت و شلوار مردانه یک قاعده ی کلی است که عروسی ها عمدتاً برای درخشیدنِ عروس خانم ها هستند. این دیدگاه تا دنیای مد و لباس هم پیشرفته است. با توجه به این دیدگاه، تلاش نکنید که عروس خانم را تحت الشعاع قرار دهید، فقط دنبال راهی باشید تا شما هم بدرخشید ولی خودتان را مضحکه نکنید.

این را مّد نظر داشته باشید که عروس برای پسندیدنِ لباسش زمانِ زیاد و البته تلاش بی وقفه ای کرده است و شما قطعاً نمی خواهید با انتخابتان در مورد کت و شلوارِ عروسی اورا نا امید کنید. پس سعی کنید یک کت و شلوارِ مردانه ی خاص و تک را انتخاب کنید تا هم به شما بیاید و هم با آن راحت باشید. واین را بدانید که در نهایت همه ی تعریف و تمجید ها برای عروس خانم خواهد بود !

2- تاکسیدو این یارِ همیشگی!

groom

قابل درک است که بعضی از آقایان معتقد هستند که تنها لباس مناسب برای عروسی شان یک تاکسیدو است.

مسلماً شما می توانید یک تاکسیدوی معمولی با تمام متعلقاتش در روز عروسی تان بپوشید و می توانید مطمئن باشید که جواب می دهد. ولی این یک تعهدِ مطلق نیست. هر کت و شلوار مردانه ای که بپوشید به شما حتماً می آید. اگر تصمیم گرفته اید یک خرجِ بزرگ روی دست عروس خانم بگذارید که هیچ ولی اگر این تصمیم را ندارید، پیشنهاد می کنیم یک کت و شلوار مردانه ی اسپرتِ خاص و شیک انتخاب کنید تا هم در روز عروسی تان عالی بنظر بیایید و هم در مهمانی های شبانه ای که درآینده دعوت خواهید شد، آن را بپوشید و لذت ببرید.

3- سنت شکن نباشید!

groom

عروسی یک امرِ کاملاً سنتی است. با کمال احترام، ولی اصلاً با مُد و فشن جور در نمی آید. حالا چون شما دارید از این سنتِ قدیمی(جشن عروسی) پیروی می کنید، دلیل به این نمی شود که حتماً باید مانند عروسیِ پدر و مادرتان در 30 سال پیش لباس بپوشید. باور کنید زمانه عوض شده و انتخاب های زیادی دارید که نه خیلی غیرِ رسمی باشند و نه عجیب و غریب.

4- جدی باشید!

grom

جشن عروسی یک مراسم عزاداری نیست ولی هستند زوج هایی که به آن به چشم مراسم عزاداری نگاه می کنند. عروسی یک جشن است پس کاری کنید که واقعاً یک جشنِ عروسی به نظر بیاید.

5- همه ی اجزاء لباستان باید بهم بیاید.

groom

درست است که یک داماد نمی تواند زیاد در مورد ظاهرش (البته نسبت به عروس خانم) مانور بدهد، ولی نباید صرفاً بخاطر اینکه رنگ گلها و رو میزی ها سبز و طلایی هستند، کراوات و دستمال جیبی تان هم همون رنگ باشد!  یکرنگ کردنِ تمام لباس تان می تواند نشانه ی ناپختگی در دنیای مد باشد، حتی اگر داماد باشد.

 

نظرات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

مترجم : پریسا آدرم

منبع : esquire

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط