بهترین دی جی برای مراسم جشن عروسی تان

بهترین دی جی برای مراسم جشن عروسی تان

6 نکته ای که باید به دی جی تان در مراسم جشن عروسی بگویید

انتخاب بهترین دی جی برای مراسم جشن عروسی تان می تواند کل جشن را تحت الشعاع قرار بدهد، در جشن عروسی تان غوغایی بر پا می شود اگر...

این درست است که داشتنِ یک دی جی خوب برای مراسم عروسی می تواند آن جشن را پرشور و یا بالعکس دی جی نابَلد آنرا بی فروغ کند. واین به شما بستگی دارد که برنامه ی آهنگ و موسیقی و دی جی شما چطوری پیش برود. اینجا برای شما شش کاری را که باعث می شود بهترین دی جی برای مراسم جشن عروسی تان را انتخاب کنید را می گوئیم.

1- آهنگ های خاص و مهم کی اجرا شود و چه مدت طول بکشد.

برای شمایی که اولین بار است ازدواج می کنید، قطعاً دوست دارید تمامی آهنگهایی که با آنها خاطره دارید، اجرا شود. ولی موضوعِ زمان بسیار مهم است. برای مثال آیا شما و همسرتان می توانید 6 دقیقه تانگو برقصید؟ یا اینکه ترجیح می دهید 3 دقیقه بیشتر نباشد؟!

wedding DJ

2- اسم های شما و همسرتان چطوری باید تلفظ شود.

حتماً اسم و فامیلیِ خود و همسرتان را به صورت دقیق روی یک کاغذ بنویسید و به دی جی بدهید. غیر ازاینکه تلفظ درست اسم و فامیلیتان لذت بخش خواهد بود، دی جی هم باید بداند که تلفظ دقیق آنها چگونه است.

3- تهیه ی لیستی از آهنگ های درخواستی.

در کنار آهنگ هایی که دوست دارید در عروسی تان نواخته شود، برنامه ای ترتیب دهید تا حاضرین هم در حد امکان بتوانند آهنگ های مورد علاقه شان را گوش کنند. برای مثال شاید یکی از مهمان ها با هنگ مورد علاقه ی خودش بتواند نیم ساعت برقصد که همین باعث گرم شدنِ مجلس شما می شود.

wedding dj

4- تهیه لیستی از آهنگ هایی که نباید اجرا شوند.

اغلب اوقات، رسیدگی به این موضوع ازانتخابِ آهنگ هایی که دوست دارید هم مهمتر است. شک نکنید که اجرای آهنگ هایی که از آنها متنفر هستید، باعث می شود روحیه تان خراب شود. به دی جی تان خاطر نشان کنید که اجرای آهنگ هایی که در لیست "هرگزها" آمده، حتی به درخواست مهمان ها هم ممنوع است. با انتخاب بهترین دی جی برای مراسم جشن عروسی خیال تان را برای کل اون شب راحت می کنید.

5- آهنگ های رَپ اجرا شود یا نه ؟ مسئله این است.

اگر نمی خواهید آهنگ های رَپ، هیپ هاپ، جاز و یا هر نوع موسیقیِ دیگه ای پخش شود، از قبل به دی جی خود اطلاع دهید. معمولاً اگر به آنها نگوئید، آنها کارِ خودشان را خواهند کرد.

wedding dj

6- مطلع کردنِ دی جی درباره ی مقدار صدای مجاز و یا زبان های مجاز و ...

بعلاوه ی آهنگ هایی که برای جمع های خانوادگی مناسب نیستند، به دی جیِ خود درباره ی اندازه ی صدا و یا حساسیتِ خاص به هر نوع زبان یا لهجه و یا هر مورد دیگر که مد نظر دارید را اطلاع دهید. اگر هم از موسیقی با صدای بلند متنفرید، به او بگوئید.

 

منتظر انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان درباره مقاله بهترین دی جی برای مراسم جشن عروسی تان هستیم.

 

 

مترجم : پریسا آدرم

منبع : brides

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط