بهترین های مدل موی عروس 2015

بهترین های مدل موی عروس 2015

اگر هم در شُرُف عروسی نیستید این مدل موی عروس به کارتان می آید

بهترین های مدل موی عروس 2015 و جدیدترین مدل های موی عروس که می تونه زیبایی شما رو در شب عروسیتون چندین برابر کنه

10 تا از بهترین و رمانتیک ترین مدل موی عروس

برای اینکه موهای تان را در روز عروسی تان به بهترین حالتِ ممکن درآورید راه های زیادی وجود دارد، مانند فر کردنِ موها، یک شینیونِ ظریف و یا ترکیبی ازین دو. یکی از مواردی که باید در ذهن داشته باشید، حتماً و حتماً صبح روز عروسی تان، موهایتان را بشویید چون باعث می شود حالت مو هایتان طولانی تر بماند. موهای چرب خیلی زود حالت و فر مو را از بین می برد.  

با ادامه مطلب همراه شوید تا با رمانتیک ترین، زیبا ترین و بهتر ترین مدل های مو برای جشن عروسی آشنا شوید.

1

موهای مواج به همراه یک کلاهِ گُل دار

این مدل مو که دارای فرِ درشت است همراه با کلاهی با چند گل روی آن وشنلی از جنسِ خز ظاهری فوق العاده رمانیتک به عروس خانم می دهد.

hairstyle

2

مدل موی عروس با فر درشت به همراه یک هد بند

شما این مدل مو را خودتان به راحتی می توانید با دستگاه فر کننده ی مو(فر درشت) درست کنید. و وقتی یک هد بند به سرتان بزنید، یک جلوه ی خاص به موهایتان خواهید داد.

hairstyle

3

مدل موی عروس ساحلی

فقط با نگاه کردن به این موهای مواجِ آشفته، می توان هیجان یک عروسیِ ساحلی را حس کنیم. این عروس با تاب دادن قسمتی از موها و استفاده از یک گلِ تازه و کریستالی به آنها، یک جلوه ی فریبنده به موهای خود داده است.

hairstyle

4

یک مدل موی عروسِ رمانتیک جمع شده در یک طرفِ سر

انرژیِ گرمی که از این مدل شینیونِ رویایی عروس در یک طرف سر احساس می شود، تمام توجه ها را به عروس جلب می کند. گلی که روی آن گذاشته شده جلوه ی وصف نشدنی ای به این مدل مو می دهد که برازنده ی عروس خانم خواهد بود.

hairstyle

5

یک شینیونِ باز و فِر برای موی عروسی

به نظرتون چیزی رمانتیک تر از مو های فر به همراه گوشواره ی مرواریدی وجود دارد؟ موهای پیچ و تاب خورده ای که نصفش در بالا جمع شده به همراه گوشواره ی بلندِ مرواریدی، یک ظاهرِ بی نظیر بوجود می آورد.

hairstyle

6

یک شینیونِ نرم و راحتِ عاشقانه برای موی عروس

برای عروس هایی که زیاد سخت گیر نیستند و دوست دارند کمی راحت باشند این شینیونِ نرم و راحت یک انتخابِ فوق العاده است. با گذاشتنِ یک گل سرِ جواهر نشان این زیبایی دوچندان می شود.

hairstyle

7

یک شینیونِ پیچ و تاب خورده ی عجیب و غریب ولی زیبا

این عروس خانم با آویزان کردنِ دو رشته ی کوچک فر خورده در یک سمت صورتش و یک گل سرِ تزیینیِ پردار و زیبا بالای گوشش زیباییش را صد برابر کرده است.

hairstyle

8

عروسی با مدل موی فردار و رمانتیک به همراه چتری

نمی توان به این عروس با موهای براقِ تابیده و چتریِ بی نظیرش غبطه نخورد. یک گردنبندِ ساده و دسته گلی پر از ارکیده برای یک عروسیِ تابستانی ایده آل خواهد بود.

hairstye

9

یک مدل موی عروسیِ پُر و فردار

این مدل مو به همراه یک تاج زرق و برق دار یک مدل موی ساده ولی خیلی زیباست. موی پُر و فرداری که با مهارت درست شده با یک جواهرِ ریز و ظریف واقعاً عالی و بی نظیر جلوه می کند.

hairstyle

10

یک مدل موی مدرن و شیک با یک هد بندِ جواهر نشان

این عروس خانم تصمیم گرفته برای درخشیدن در شب عروسیش از یک شینیونِ مدرن با هدبندِ جواهر نشان و چتری های گرد استفاده کند.   

 

hairstyle

 

 

پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.

مترجم : پریسا آدرم

منبع : brides

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط