فال دی ماه 1394

فال دی ماه 1394

فال ماهانه دی، این ماه بر شما چه خواهد گذشت

فال دی ماه 1394.. فال و طالع بینی یکی از شیوه‌هایی هست که انسان‌ها به‌وسیله‌ آن از رویدادهای آینده‌ی خود آگاه می شوند که تاثیر مثبت نیز در زندگی می گذارد.

"فال دی ماه برای فروردین"

دی ماه برای شما سرشار از ماجراجویی های خاص  و پر هیجان خواهد بود. از وجود عشق در زندگی تان لذت خواهید برد. به طور کلی این ماه برای طرف مقابل تان یا کسی که دوستش دارید بسیار جذاب خواهید بود.

از نظر شغلی مسئولیت هایی که به عهده گرفته اید را با رضایت کامل به انجام می رسانید. تمام احترام ها را به خود معطوف خواهید کرد و در پی آن باید منتظر پیشرفت و ارتقای شغلی باشید. در نیمه اول دی ماه باید بیشتر در مورد تصمیم ها و تلاش هایتان بیاندیشید.
 

"فال دی ماه برای اردیبهشت"

در دی ماه روابط عاطفی شما در کانون توجه تان قرار می گیرد و تحت تاثیر مسایل کاری و یا یک اتفاق قرار گرفته و ممکن است نگرانی و تشویش به همراه داشته باشد. خیلی مهم است که در این ماه از روز اول تمام توجه خود را روی رابطه تان گذاشته و از شرایط سخت و پیچیده فاصله بگیرید.

در دی ماه در شغل و درس تان رضایتمندی زیادی به شما دست خواهد داد. ولی می تواند همراه با استرس باشد ولی باید آرام باشید و کارهای خود را با خونسردی جلو ببرید. خبر خیلی خوب این است که این ماه درآمد مازاد یا یک هدیه خواهید داشت.

 

"فال دی ماه برای خرداد"

دی ماه برای شما ماه شادی و خوشحالی و همچنین عشق است. نیاز شدیدی به عشق احساس می کنید که خود این موضوع رابطه تان را تحت الشعاع قرار می دهد. از طرف دیگر لحظات سخت و گیج کننده ای پیش رو خواهید داشت و باید تصمیمات تان را باید با احتیاط بگیرید. به هر چه که مد نظر دارید خواهید رسید ولی با صبر، تلاش و هوشیاریِ کامل.

 

از نظر شغلی ماه پر استرس و شلوغی را خواهید داشت. خود را آماده کنید تا با یک کار بزرگ در رابطه عاطفی و یا روابط کاری تان روبرو شوید.

 

"فال دی ماه برای تیر"

در دی ماه کسی را که دوستش دارید، محور تمام افکار و کارهایتان خواهد بود. ممکن است دوباره سرو کله ی مشکلات یا نگرانی هایی که قبلاً با آنها درگیر بودید پیدا شود ولی نباید آرامش خود را از دست بدهید.

محیط شغلی و کاری تان کمی آرام ترو راحت تر خواهد شد و انجام مسئولیت ها و وظایف برایتان بسیار آسان می شود. در زندگی شخصی در وادی خلاقیت، سرگرمی و یا تحصیل تان در دی ماه سرشار از خلاقیت خواهید بود. اگر قدرت کار تیمی و گروهی تان را بالا ببرید پول بیشتری در انتظار تان خواهد بود.
 

"فال دی ماه برای مرداد"

در دی ماه رابطه عاطفی شما در رمانتیک ترین حالت خود خواهد بود. قدرت تان شما را به انجام کارهای شورانگیز و دیوانگی های جذاب سوق می دهد و کودک درونتان را فعال می کند. اگر قایق مطمئن و امنی را انتخاب کنید، می توانید با شجاعت تمام در دریای عشق سفر کنید و از طوفان ها با آرامش عبور کنید.

 

در دی ماه در شغل تان دچار نگرانی های مختلف می شوید که ارتباطات تان را تحت تاثیر قرار می دهد. نباید در تصمیم گیری هایتان ریسک کنید. بعضی مواقع باید در قدم هایی که بر می دارید بسیار محتاط باشید. درآمد مالی تان بشدت به تصمیم گیری هایتان بستگی دارد و باید مواظب واکنش هایتان باشید.
 

"فال دی ماه برای شهریور"

در دی ماه منتظر سوپرایزهای زیادی باشید. احساس و عشق در درون تان فقط منتظر جرقه است تا آتش بگیرد و فوران کند. تا جایی که می توانید ازین فرصت استفاده کنید و انرژی تان را ذخیره کنید.

 

در شغل تان از استعدادتان استفاده کنید و به سمت موفقیت پیش بروید. در انتها پول و موفقیت زیادی نصیب تان می شود. در این ماه ممکن است یک برگه ی مهم را امضا کنید، یک سخنرانی کنید و یاهر چیز دیگری که در این شرایط به اطلاعات خیلی خیلی بیشتری نیاز دارید و باید خودتان را آماده نگهدارید تا نتیجه مطلوب را بگیرید.

 

"فال دی ماه برای مهر"

دی ماه، ماه پیچیدگی و شرایط سخت برای شما در زندگی عاطفی تان خواهد بود. همه چیز به هم گره خورده  ولی در نهایت این شما هستید که در رابطه تان تصمیمات نهایی را می گیرید و آنها را هدایت می کنید. سعی کنید با صحبت کردن، ملاقات های غافلگیر کننده و یا سفر کنترل اوضاع را در دست بگیرید.

 

در حرفه و شغل تان آماده باشید تا چند تا از نگرانی ها و مشکلات را حل کنید. برای کنار زدن رقبا نیاز دارید مشتریان و همکاران تان را تا حد ممکن راضی نگه دارید.

 

"فال دی ماه برای آبان"

در دی ماه حس شور و هیجان زیادتان  کمک می کند تا اولین قدم هایتان را در عشق به راحتی بردارید ولی مواظب باشید که همین هیجان شما را به راه خطا نکشاند. انرژی ای که شما در دی ماه دارید خیلی زیاد است که اگر در راه درست هدایت شود، زندگی عاطفی و عشقی تان را بهبود بخشیده و پر رنگ تر می کند ولی اگر در راه درستش نباشد می تواند بحث و جدالِ طولانی مدت را برایتان به همراه بیاورد.
 

دی ماه، ابتکار عمل و رقابت در کار و حرفه تان برای شما خواهد بود. اگر خواهان موفقیت هستید تمام کارها و حرکات تان باید با برنامه ریزی باشد و کاملاً منطقی عمل کنید. این ماه درآمد بیشتر و فرصت های خوبی خواهید داشت ولی منتظر کمک هیچ چیز و هیچ کس نباشید. همه چیز به خود شما بستگی دارد.
 

"فال دی ماه برای آذر"

در دی ماه رابطه ی عاطفی تان برای تان بسیار مهم خواهد بود. می توانید با این که این ماه در هماهنگی کامل با شریک تان و کسی که دوست دارید خواهید بود، ولی داشتن و رسیدن به چیزی که می خواهید کمی سخت و دشوار خواهد بود.

بیشتر مسایلی که دارید بر پایه مسایل مالی خواهد بود.

 ولی خبر خوب این که در شغل تان موفقیت و فرصت و شانس بزرگی تو راه دارید. دل مشغولی های مالی تان بسیار زیاد است و دائماً باید به دنبال راه چاره بگردید ولی درآخر چیزی که نصیب تان می شود موفقیت و پول است.
 

"فال دی ماه برای دی"

از نظر احساسی و عاطفی در دی ماه پیشرفت زیادی نخواهید داشت. به نظر می رسد اولویت های دیگری دارید که بخواهید به آنها رسیدگی کنید. کارها آنطور که شما انتظار دارید خوب پیش نخواهد رفت. توجه تان را بجای اینکه رو مسایل دیگر معطوف کنید، بیشتر روی زندگی عاطفی تان بگذارید.

با این حال نیازی به نگرانی نیست چون اواخر دی ماه همه چیز به حالت عادی برگشته و مانند سابق از عشق و احساس موجود در زندگی تان لذت کافی خواهید برد.
 

ولی برخلاف زندگی عاطفی تان، از نظر شغلی و مالی ماهی پربار و همراه با موفقیت در پیش خواهید داشت. در کل جای هیچ نگرانی ای نیست و همه چیز با صبور بودن درست خواهد شد. فقط صبر داشته باشید.
 

"فال دی ماه برای بهمن"

در دی ماه در زندگی عاطفی تان مفید ترین و بهترین کاری که می توانید بکنید این است که هیچ کاری نکنید! و بگذارید همه چیز سیر طبیعی خودش را طی کند. و فقط منتظر رسیدن روزهای بهتر بمانید.

در این ماه ترجیح می دهید از طبیعت انرژی بیشتری بگیرید تا اینکه در خانه بنشینید و به کارهای روتین بپردازید.

در شغل تان تصمیماتی که می گیرد خیلی مهم است و تاثیر زیادی در اینده ی حرفه ایتان خواهد داشت. باید بر روی کارهای گروهی و احتماعی تمرکز کنید. که این کار از یک طرف برایتان سودمند خواهد بود و از طرف دیگر شما را مجبور می کند ریسک کرده و در پی آن اتفاقات غیر قابل پیش بینی را به سمت خود بکشانید.

 

"فال دی ماه برای اسفند"

با وجود تلاش زیادی که این ماه برای بهبود زندگی عاطفی تان انجام می دهید، شاید کارها آنطور که انتظار دارید پیش نرود. مسایلی که در گذشته با شریک زندگی تان داشته اید سرباز کرده و خودنمایی می کند. کسی نمی داند شاید هم پای یک عشق قدیمی در میان بیاید! در جمع بودن و دوری از انزوا می تواند تاثیر زیادی روی بهتر شدن زندگی عاطفی تان بگذارد.
 

فرصت ها و روابط اجتماعی می تواند در شغل تان موفقیت به همراه آورد. ولی باید مراقب باشید که با چه کسی در ارتباط هستید و نسبت به خوب و مثبت بودن آن شخص حساس باشید. درآمدتان در دی ماه نسبتاً خوب خواهد بود ولی باید حواس تان به خرج کردن باشید.

 

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.

مترجم : پریسا آدرم

منبع : eastrolog

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط