اسم واقعی ستاره های موسیقی و هالیوود

اسم واقعی ستاره های موسیقی و هالیوود

آیامی دانید اسم واقعی ستارگان موسیقی و هالیوود چیست ؟

دست‌چینی از اسم واقعی ستاره های موسیقی و هالیوود که محبوب شما هستند ولی با نام واقعی‌شان شناخته شده نیستند.

کتی پری

"کاترین الیزابت هادسن" را کسی نمی‌شناسد، نام "کتی پری" که در سال ۲۰۰۸ با انتشار تک آهنگ "دختری را بوسیدم" شهرت جهانی یافت.

برونو مارس

پیتر گنه هرناندز با نام هنری "برونو مارس" شناخته شده است. خواننده، آهنگساز و نوازنده گیتار و درام اهل آمریکا است.

دریک

اوبری کلارک گراهام که با نام "دریک" شناخته می‌شود، رپر و بازیگر کانادایی است که اولین آلبومی که منتشر کرد در سال ۲۰۱۰ با نام "Thank Me Later"بود.

نیکی مناژ

"نیکی میناز" نام هنری اونیکا نانیا ماراژ است. اولین آلبوم موسیقی نیکی میناژ پینک فرایدی نام داشت که در سال ۲۰۱۰ منتشر و موفق شد جایگاه اول در بیلبورد آمریکا را بدست آورد.

لیدی گاگا

نام واقعی لیدی گاگا، استفانی جوآن آنجلینا جرمنوتا است. او نام مستعار خود را از ترانه معروف گروه کویین به نام "رادیو گاگا" الهام گرفته است.

ریانا

نام واقعی ریانا، روبین ریانا فنتی است. خواننده‌ای که اولین آلبومش در سال ۲۰۰۵ با نام "موسیقی خورشید" در میان ۱۰ آلبوم برتر جهان قرار گرفت

جرج مایکل

"گئورگیوس کیریاکس پاناییوتو" را کسی نمی‌شناسد اما کمتر کسی است که نام "جرج مایکل" از موفق‌ترین خواننده‌های مرد در دنیا را نشنیده باشد

مایلی سایرس

دیستینی هوپ سایرز با نام مایلی سایرس شناخته شده است.

شکیرا

"شکیرا ایزابل مبارک ریپل" که با نام "شکیرا" شناخته می‌شود، خواننده، ترانه سرا، مدل، رقصنده، تهیه کننده و طراح رقص معروف کلمبیایی است.

پیت بول

 "آرماندو کریستیان پرز" با نام "پیت بول" در جهان شناخته شده است. او تاکنون ۳۹ بار برای دریافت جوائز گوناگون نامزد شده و شش جایزه معتبر نیز دریافت کرده است

 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط