یک ایده طلایی برای میز نامزدی

یک ایده طلایی برای میز نامزدی

تزیین میز نامزدی

یک ایده طلایی برای میز نامزدی

 تزیین تنگ شیشه ای برای یاداشتهای یادبود

یادداشتهای یادبود، لحظات شیرین گذشته را در خاطرتان تداعی می کند. یادآوری شاهدان پیوند الهی تان و مرور تمام آرزوهای شیرینی که برای شما داشته اند، بی تردید بسیار لذت بخش خواهد بود. برای اینکه این فرصت را از دست ندهید برای تزیین این تنگ شیشه ای با ما همراه شوید:

لوازم مورد نیاز

یک تنگ شیشه ای که با روبان تزیین شده

سه عدد گلدان شیشه ای استوانه ای شکل در اندازه های متفاوت (مطابق شکل بالا)

 چند شاخه گل ارکیده

کارت های یادداشت

گلبرگ های گل

راهنمای عمل

1- روبانی را به شکل پاپیون به دور دهانه تنگ شیشه ای گره بزنید و سپس دنباله های آن را به صورت کج و یا هشتی شکل برش دهید. رنگ روبان بهتر است با مجموع رنگ های به کار رفته درمراسم هماهنگی و همخوانی داشته باشد.

2- گلهای ارکیده را درون گلدان های استوانه ای شکل قرار دهید و سپس گلدان ها را پر از آب کنید. گلها باید کاملاً زیر سطح آب قرار بگیرند تا زمانی که شمعهای روی آب، روشن می شوند گلها را نسوزانند.

3- درون هر گلدان یک شمع شناور قرار دهید و شمعها را درست قبل از رسیدن میهمانان روشن کنید.

4- بر روی برگه ای کوچک نحوه نوشتن کارت های یادداشت و همچنین انداختن آنها را در تنگ، توضیح دهید و برگه ها را درون قاب و یا روی پایه ای قرار دهید. آنها می توانند هر آنچه دلشان می خواهد روی کارتها بنویسند. همچنین می توانید یک پرسشنامه تهیه کنید که در آن از میهمانان خواسته می شود به سوالات پاسخ دهند. شما می توانید در پرسشنامه تان سؤالاتی نظیر اینها را مطرح کنید:  

این زوج در 5 سال آینده چه وضعیتی خواهند داشت؟ 

به یاد ماندنی ترین لحظاتی که با این زوج داشته اید؟ 

چه توصیه ای برای نوعروس و آقا داماد دارید؟

 5- در یک طرف میز بلندترین گلدان استوانه ای و سپس گلدان کوتاهتر و در آخر کوچکترین گلدان را جای دهید. در طرف دیگر میز تنگ مخصوص یادداشت ها را به همراه کارتهای یادداشت و یک خودکار و در وسط میز، تابلوی راهنمای کار را قرار دهید و در آخر گلبرگ های گل را در اطراف میز پخش کنید. از گلبرگ های گلی استفاده کنید که رنگ آن با مجلس شما همخوانی داشته باشد. شما می توانید دیگر وسایل پذیرایی را هم روی میز بچینید تا میهمانان همانطور که در حال پذیرایی هستند یادداشت خود را نوشته و درون تنگ بیآندازند. 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط