بهترین ها برازنده شماست

بهترین ها برازنده شماست

لباس شب

لباس شب

هماهنگی مدل لباس با فرم هیکل و اندام ما نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم همچنین باید لباسی بپوشیم که با انواع مراسمی که به آن دعوت شدیم هماهنگی داشته باشد به دلیل تنوع زیاد در رنگ بندی و مدل های مختلف لباس های شب ،قطعا انتخاب بسیار خوب و مناسبی خواهید داشت.

انتخاب رنگ مشکی نشانه خونسردی و وقار و زیبایی ماست همچنین جذابیت این رنگ بسیار بیشتر از دیگر رنگ هاست در ضمن استفاده کردن از یک شال خاص شما را بسیار منحصر به فرد می کند

اگر به یک مهمانی شام دعوتید قطعا پوشیدن یک لباس رسمی و مد روز ،تعریف وتمجید بسیاری رو برای شما به همراه خواهد داشت و یا اگر به یک مهمانی زنانه دعوتید یک پیراهن کوتاه بسیار مناسب است.

انتخاب رنگ سفید نمایانگر سلیقه درجه 1 و صمیمیت شماست به همین علت همیشه لباس های عروس به رنگ سفید هستند .بهترین راه برای جلوه بیشتر یک لباس زیبای سفید استفاده از افزونه های زرق و برق دار است.

حل اگر شما به یک مهمانی ساده مثلا دور هم جمع شدن دوستان یا یک جشن تولد و چیزهایی شبیه آن دعوتید، آزاد هستید که هرچه دوست دارید با هر رنگی بپوشید زیرا در این مهمانی موظف به رعایت هیچ قانونی و حد ومرزی نیستید.

لباس های رنگی و گلدار را نیز امتحان کنید این طرح های رنگی هیچگاه خسته کننده نمی شوند

انتخاب رنگ قرمز در لباس نشانگر اشتیاق وجود و شادی و نشاط درون  شماست  یک لباس قرمز شب با یک مدل زیبا کمک می کند شما در تمام طول شب بدرخشید

و در آخر جواهراتی مثل مروارید ،یاقوت و زمرد و...همه انتخابی هستند که با یک کیف دستی ظریف و زیبا شما را تکمیل می کند

اگر ازکفش و یا صندل جلو باز استفاده می کنید حتما پدیکور انجام دهید تا پاهایتان زیبا تر دیده شود .

 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط