با یک آرایش مناسب ،زیباییتان را چند برابر کنید

با یک آرایش مناسب ،زیباییتان را چند برابر کنید

ارایش و زیبایی عروس

نکته هایی برای زیبایی عروس

تعداد عکس و مقدار زمان فیلمی که در جشنتان از شما گرفته می شود، به طور حتم درهیچ جشن دیگری برای شما رخ نخواهد داد. پس بایستی در این عکس ها و فیلم ها چهره و حالتی زیبا و به یاد ماندنی داشته باشید. برای همین است که ما تمام تلاشمان را می کنیم تا همه آنچه را که می خواهید برای هر چه زیباتر شدن در جشنتان بدانید در اختیارتان قرار بدهیم و به شما کمک بکنیم تا عروسی کامل و زیبا باشید:

هر چه را فکر می کنید برای زیبایی یک عروس مورد نیاز است در جایی یادداشت و طبقه بندی بکنید.

 نزدیک به پنج ماه پیش از عروسی بایستی رنگ موی مورد پسندتان را – برای یک بار هم که شده – آزمایش بکنید تا اگر با چهره یا رنگ پوست شما همخوانی نداشت بتوانید رنگی مناسبتر برای موهایتان پیدا بکنید.

از شش ماه مانده به برگزاری جشن بایستی به فکر زیبایی پوست خود باشید. بنابراین زیر نظر یک پزشک متخصص می توانید پوستتان را پاکسازی بکنید تا برای جشنتان نرم و صاف و زیبا بشود.

برای رسیدن به اندامی مناسب بایستی یک برنامه ریزی درست و دقیق داشته باشید و به این نکته هم توجه بکنید که برای هر تغییری در وزن و اندامتان نیاز به فرصتی بین سه تا چهار

ماه را دارید و البته شایان به گفتن است که رژیم های نامناسب و زود بازده می توانند پوست شما را خراب بکنند.

بهتر است چند ماه پیش از عروسی از آرایشگرتان بخواهید که مدل مو و آرایش مورد پسندتان را بر روی مو و صورتتان انجام بدهد تا بتواند هم از زمان مورد نیاز و هم از مدل مو و آرایش مناسب با شما در جشنتان آگاهی پیدا بکنید.

چند نمونه از کارهای قبلی عکاس و فیلمبردارتان را ببینید تا با سبک کاریش آشنا بشوید.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط