لوازم مورد نیاز و واجب در ماه عسل

لوازم مورد نیاز و واجب  در ماه عسل

ماه عسل

لوازم آرایشی - بهداشتی مورد نیاز برای ماه عسل!

فراموش نکنید لحظات زیادی صرف سلامت و زیبایی خود کرده اید تا همچون پرنسسی رؤیایی  در شب عروسی بدرخشید واکنون که زمان مسافرت ماه عسل فرا رسیده، برای مراقبت از پوست و زیبایی خود به عنوان تازه عروس چه تدابیری اندیشیده اید؟ چه وسایلی باید به همراه ببرید؟ برای دریافت پاسخ به نکات زیر توجه کنید.

مناطق گرم و ساحلی

در صورتی که عازم منطقه ای ساحلی و یا گرم و استوایی هستید، تمامی محصولات ضدآفتاب خود، از جمله شامپوها و کرمهای مراقبت از پوست و مو و کرم مخصوص لب را به همراه ببرید. سعی کنید از پنکک و خط چشم استفاده نکنید و اجازه دهید پوستتان کمی آفتاب بگیرد و هوایی بخورد. به جای آنها از لوازم دیگری مثل رژگونه، برق لب و رژلب استفاده کنید.

مناطق خنک و سرد

در صورتی که عازم جایی با آب و هوای سرد و کوهستانی هستید و یا قصد اسکی بازی دارید، حتماً ضدآفتاب حاوی مرطوب کننده وهمچنین لوسیون و یا کرم مخصوص لب را به همراه داشته باشید. اگر پوست صورت شما در این هوای سرد کوهستانی خیلی خشک شد می توانید لایه نازکی از لوسیون یا کرم مخصوص لب خود را به تمام صورت بمالید. هوای سرد باعث خشکی موها نیز می شود؛ بنابراین یک نرم کننده خوب به همراه ببرید. لوازم آرایشی نیز بهتر است محدود به رژ لب و برق لب باشد. فراموش نکنید که کرم ضد آفتاب را به دور چشمهای خود هم بمالید زیرا دور چشم چین و چروک دار، زیبا و جذاب نخواهد بود.

مناطق معتدل

اگر به مناطقی سفر می کنید که آب و هوای نسبتاً معتدلی دارد، بسته کامل لوازم آرایشی و بهداشتی خود را به همراه ببرید. این لوازم شامل رژلب، خط چشم، پنکک، کرم پودر، ریمل و سایه چشم می باشد. در صورتی که بخواهید زمانی را هم صرف گردش در درون شهر بکنید لازم است لایه ی نازکی از ضدآفتاب را زیر پنکک خود بزنید.

به هر کجا که می روید، باید محصولات مراقبت از پوست را به همراه داشته باشید. این محصولات شامل لوازمی مانند نرم کننده ها و تقویت کننده های مو و ماسک های مخصوص آبرسانی به پوست می باشند. اطمینان داشته باشید که زمان و انرژی کافی برای استفاده از آنها را در مسافرت خواهید داشت. 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط