چگونه در عکس ها زیباتر شویم

چگونه در عکس ها زیباتر شویم

صورتی درخشان نه چرب

چگونه در عکس ها زیبا شویم

با وجود شبکه هایی مثل فیس بوک یا اینستاگرام، وقتی که به یک مهمانی یا عروسی دعوت میشوید؛ باید هر روز منتظر یک عکس جدید از خودتان باشید ولی فارق از همه ی این ها برای بهترین ظاهر در عکس ها چه باید کرد؟

درخشان نه چرب

یکی از نکاتی که هم درآرایش وهم درعکاسی کاربرد دارند سایه روشن های روی صورت است. برای اینکه جلوه بیشتری به آرایش خود دهید بهتراست در نقاطی مانند روی بینی، فاصله ی بین لب بالا و بینی، بالای استخوان گونه را کمی براق تر کنید تا به محض خوردن فلاش درخشندگی داشته باشند تا بقیه قسمت ها بهتر دیده شوند مثل لب و گونه ها،دقت داشته باشید که منظورما چرب کردن این نقاط نیست بلکه فقط کمی درخشندگیست.

ابرو: ابرو، یکی ازمهم ترین نقاط برای داشتن یک عکس خوب است. سعی کنید ابروی خود را بیش ازحد کلفت یا زاویه دارنکنید زیرا که این ابروها هستند که باعث بزرگ تر نشان دادن چشم ها ومشخص کردن ساختار صورت میشوند. سعی کنید مدادابروی خود را حداقل یک درجه روشن ترازرنگ ابروهایتان انتخاب کنید و در آخر برای داشتن عکس خوب با ریمل ابرو آنها را به سمت بالا برس کنید.

با وزموهایتان بجنگید

در حقیقت در عکاسی هیچ مدل مویی بهترازدیگری نیست ولی نکته مهم در مورد مدل مو ،وزهاییست که همیشه باعث بد نشان دادن عکس ها میشود. برای برطرف کردن این مشکل ازاسپری ها یا سرم های مو استفاده کنید

جلوه شکست ناپزیر

اگر به تونایی های خود در آرایش کردن شک دارید ما به شما یک روش ساده و البته یک آرایش کاملا ساده را توصیه میکنیم. ابروهای خود را مرتب کنید،ریمل خود را کاملا بزنید تا چشم ابروی زیبایتان مشخص شود. با استفاده از رژگونه به گونه های خودتان برجستگی دهید. تاکید میکنم در هیچ کدام از موارد زیاده روی نکنید و درآخر ،رژلبی متناسب با رنگ آرایش یا لباستان بزنید

لبخند فراموش نشود

هر چه قدرهم که لحظات و مهمانی خسته کننده ای داشتید ،مهم ترین نکته در داشتن عکس ایده آل لبخند زدن است. پس درهنگام گرفته شدن عکس؛ یک نفس عمیق بکشید، به لنزنگاه کنید،به چیز های خوب فکر کنید و...لبخند بزنید.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط