لباس ساقدوش

لباس ساقدوش

جدید ترین لباس ها برای ساقدوش ها

 

6 مدل خلاقانه برای لباس ساقدوش ها:

شما لباس خود را برای شب عروسیتان انتخاب کردید و پسندید. حالا نوبت به انتخاب لباس ساقدوش های شماست (البته اگر دوست دارید برای عروسی خود ساقدوش داشته باشید) راحت ترین انتخاب و البته راه حل مرسوم انتخاب چند دست لباس با یک مدل،یک رنگ و یک شکل است. با این انتخاب هم کار خود را راحت تر کرده اید و هم خود را از استرس لباس ساقدوش ها راحت نموده اید. اما همیشه در عروسی ها یک ساقدوش هست که با توجه به مدل و رنگ انتخابی شما بی رنگ و حال یا به طور کلی بد به نظر برسد.

و حالا راه حل برای این مشکل چیست؟ در این مقاله ما برای شما 6 راه حل آورده ایم که هم باعث تک و خاص بودن عروسی شما میشود و هم ساقدوش های شما در آن روز در بهترین حالت خود حاضر می شوند.

ا- لباس مثل هم ، یقه ی متفاوت:

اگر میخواهید که برای ساقدوشاتون حق انتخاب بذارین و البته نمی خواین که آنهارا به دسته های مختلف طبقه بندی کنید این مدل برای شما بسیار مناشب است.

برای انتخاب این تم برای ساقدوش هاتون اول از یک طراح لباس بخواهید تا در مورد یک رنگ و یک جنس پارچه مدل های مختلف یقه ارائه کند. در مرحله بعد از ساقدوش های خود بخواهید که مدل دلخواه خودشان را انتخاب کنند. اگر همه ی آنها از یک یا دو مدل خوششان آمد از آنها بخواهید تا یک یا دو یا سه تا ازبهترین انتخاب هایشان را به شما بدهند تا برایشان انتخاب کنید.

2- لباس مثل هم، رنگ متفاوت:

اگر دوست دارید که در عکس های عروسیتان ساقدوش ها متنوع باشند اما در عین حال ساقدوش بودنشان در بین مهمان ها مشخص باشد این بهترین گزینه برای شماست.

برای انتخاب این تم دوباره از از یک طراح لباس کمک بخواین و مدل انتخابیتونو به او ارئه کنید تا دقیقا همه را به همان شکل بسازد. در انتخاب رنگ لباس ساقدوش ها میتوانید که از ایده رنگین کمانی استفاده کنید و هر کدام را یک رنگ سفارش دهید و همچنین میتوانید از تن رنگی مختلف از یک رنگ استفده کنید. مثل رنگ های مختلف صورتی یا قرمز. پیشنهاد ما به شما این است که تنوع رنگ را زیاد نکنید. برای مثال اگر شما 6 ساقدوش دارید از 2 یا 3 رنگ استفده کنید.

3- لباس متفاوت، رنگ مثل هم:

اگر دوست ندارید برای ساقدوش های خود لباسی انتخاب کنید که فقط یک بار بتوانند بپوشند از این ایده استفاده کنید. در این صورت شما به ساقدوش های خود این اختیار را میدهید که لباسی را انتخاب کنند که واقعا دوست دارند. البته پیدا کردن رنگ دقیق انتخابی شما میتواند کار سختی باشد و اگر این را درست انجام نشود در نهایت شما رنگ های مختلفی از آبی یا بژ دارید که اصلا مد نظرتان نبود (راحت ترین گزینه برای این کار انتخاب رنگ مشکی است). اگر در مورد لباس نظر یا ایده خاصی دارید مثل نوع جنس پارچه یا هر چیز دیگری، این ایده را با ساقدوش های خود در میان بگذارید.

4- لباس متفاوت، تن رنگی متفاوت از یک رنگ:

این گزینه برای عروس خانم هایست که دوست دارند حق انتخاب به ساقدوش های خود بدهند ولی با این حال تم رنگی خاصی را برای عروسی خود در نظر گرفته اند.

 این گزینه تقریبا مثل انتخاب لباس های متفاوت با رنگ مثل هم است با این تفاوت که انعطاف پذیری بیشتری دارد. در این مورد هم به ساقدوش های خود یک دفترچه راهنما در مورد انتخاب لباسشان بدهید و اجازه دهید خودشان انتخاب کنند. ولی اگر نظر خاصی در مورد مدل یقه یا نوع پارچه دارید حتما از قبل با آنها هماهنگ کنید چراکه وقتی که به ساقدوش های خود آزادی عمل میدهید تا لباس هایشان را انتخاب کنند نمی توانید در انتها لباس های آنها را تغییر دهید.

5- لباس های کاملا متفاوت:

اگر برای شما اهمیت ندارد که ساقدوش های شما چه لباسی می پوشد و در عین حال دوس دارید که در عروسی خود ساقدوش داشته باشید این بهترین و ساده ترین گزینه برای شماست.

ممکن است در ابتدا با انتخاب این تم ساقدش های خود را سردرگم کنید وآنها از شما جزئیات بیشتر بخواهند. برای ساقدوش های خود توضیح دهید که قصد انجام چه کاری را دارید. همچنین برای راهنمایی بیشتر می توانید مدل و سبک عروسی خود یا رنگ تم عروسیتان را بگویید. یا حتی رنگی که دوست دارید را بگویید تا آنها لباس خود را با طرح،جنس،مدل و سبک مورد علاقه ی خود انتخاب کنند.

6- لباس متفاوت برای ملازم عروس:

این ایده برای جلوه بیشتر ملازم و ساقدوش اصلی شماست. برای این کار ایده های بسیار متنوع و زیبایی وجود دارد. ساده ترین گزینه انتخاب یک رنگ یا یک تن رنگی مختلف از بقیه ساقدوشان است ولی علاوه بر آن میتوانید لباس ملازم خود را طرح دارد وبقیه را بدون طرح سفارش دهید یا تاجی از گل یا افزونه های دیگر به لباس ملازم عروس اضافه کنید. حتی می توانید این تفاوت را در قد لباس ساقدوش ها ایجاد کنید. مثلا یک لباس بلند برای ملازم عروس در مقابل لباس تا سر زانوی بقیه ساقدوش ها.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط