سنبل هایی برای نشان دادن تغییر در موقعیت شغلی

سنبل هایی برای نشان دادن تغییر در موقعیت شغلی

ترفیع بگیرید و با لباساتون نشون بدید

سنبل هایی برای نشان دادن تغییر موقعیت در محل کار:

وقتی که اولین شغلتون رو پیدا میکنید:

کفش: اگر در مورد کاری که پیدا کردید جدی هستید و قصد دارید که همین کار را ادامه بدید، با پوشیدن یک کفش پاشنه بلند ولی راحت این موقعیت را نشان دهید. در انتخاب کفش از رنگ های ساده استفاده کنید و خوش پوش بودن را تا ابد در ذهن همه ثبت کنید.

آرایش: در انتخاب آرایشتان جوری اقدام کنید که مطمئن باشید که در نگاه اول تاثیر گذار هستید. از رنگ های طبیعی استفاده کنید و لوازم آرایش مورد استفاده کار و منزل را از هم جدا کنید.

وقتی که ترفیع میگیرید:

مدل مو: این ترفیع را با رزو یک وقت آرایشگاه با یک آرایشگر حرفه ای جشن بگیرید. هیچ چیز مثل تغییر رنگ مو یا مدل مو برای نشان دادن یک تغییر مناسب نیست. به آرایشگر خود بگویید که برای چی به او مراجعه کردید و مطمئن باشید که او بهتر از همه میداند چه مدلی برای شما مناسب است.

وقتی که صاحب دفتر شخصی میشوید:

کیف دستی: وقتی مردی به یک موقعیت شغلی مناسب میرسد ماشین خود را عوض می کند، خانم ها آن را با به دست گرفتن یک کیف مارک دار نشان میدهند. یک کیف ممکنه مثل ماشین گنده نباشه اما به خوبی منظور رو میرسونه.

کرم های جلوگیری از پیری صورت و ضدچروک: همیشه آماده باشید تا از محصولات مراقبتی پوست خود استفاده کنید به خصوص حالا که مدیر شدید.

وقتی که رئیس میشید:

ساعت: حالا که دیگه رئیس شدید چه چیزی نشان دهنده ی وقت گران بهای شماست به جز یک ساعت گران قیمت روی مچ دستتان؟

لیزر درمانی: تمام این مدت که زیر دست بودید پوست صورتتان از این همه کار کمی گرفته شده. حالا بهترین موقع است که با جوان سازی پوستتان خستگی این همه کار را به در کنید.

دیدگاه

    یعنی من باید هم کیف بخرم هم کرم هم ساعت؟؟؟؟؟؟ تازه باید لیزر درمانی هم بکنم؟؟؟؟؟؟؟ یا علییییییییی

    پاسخ

    ایشالله من ترفیع بگیرم ........اینارو می خرم ...والا

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط