چه چیزایی تو خرید دسته گل عروسی تاثیر داره

چه چیزایی تو خرید دسته گل عروسی تاثیر داره

دسته گل عروس

برای خرید دسته گل عروسی چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

هر عروسی می خواهد مراسم ازدواجش بی نظیر باشد. با انتخاب دسته گلی که مناسب شما وهماهنگ با لباستان است می توانید بدون نیازبه استفاده از لوازم زینتی دیگربه لباس خود جلوه ای خاص ببخشید.

از آنجایی که لباس عروسی از مهمترین ملزومات مراسم به شمار می رود، وقت زیادی صرف انتخاب آن می شود. اما به خاطر داشته باشید که دسته گل نیزاهمیت زیادی دارد. ما نکاتی را به شما یاد آوری می کنیم که در انتخاب دسته گل به شما کمک می کند.

قد و قواره تان را فراموش نکنید:

اگر ریز نقش هستید، دسته گل تان نیز باید متناسب با جثه ی شما، کوچک و جمع و جور باشد به طوری که خودتان و یا لباستان پشت آن پنهان نشوند.دسته گلهای کوچک نیز می توانند شیک و زیبا باشند یعنی لزوما هر کوچکی زشت و هر بزرگی زیبانیست، به ویژه اگر تزییناتی نیز به کناره های آن اضافه شود.

عروس خانم های قد بلند تر و یا عروس هایی که جثه ی درشتری دارند می توانند به سراغ دسته گل هایی بزرگتر با شاخ و برگهای بیشتر بروند. دسته گلهای دنباله دار، قد عروس خانوم ها را بیشتر به رخ می کشد 

رنگ پوست و آرایش خود را با دسته گلتان هماهنگ کنید:

اگر رنگ پوست صورتتان روشن است نباید ازدسته گلهایی با رنگ های خیلی تیره استفاده کنید چون شما را رنگ پریده نشان می دهد. به طور مثال، اگر برای آرایش صورتتان رنگهای صورتی بیشتربه کاررفته، بهتر است از گلهای مکمل این رنگ، یعنی رنگهای صورتی تیره استفاده کنید.

به گلفروش خود اعتماد کنید:

اگر نتواستید از میان تمام گزینه ها انتخابی داشته باشید به سراغ گلفروش خود بروید، فراموش نکنید که او منبع بسیار با ارزشی از ایده ها و نظرات مفید است.  گلفروش می تواند در انتخاب مناسب ترین گلها با در نظر گرفتن سلیقه و لباس و همچنین بودجه تان به شما کمک کند. یک گلفروش با توجه به تجربه ای که دارد می تواند ایده های شما را به خوبی تفسیر کند و دسته گل دلخواهتان را خلق کند.

 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط