5 چیز که باید قبل از اولین دیدار به خودت بگی

5 چیز که باید قبل از اولین دیدار به خودت بگی

برای اولین قرار آماده باش

5 چیز که قبل از اولین قرار آشنایی باید به خاطر بسپارید:

نفس عمیق بکشید طرف مقابل شما هم به اندازه ی شما نگران است. این فقط یک ملاقات ساده است و احتمالا شما تمامی احتمالات را از عشق در نگاه اول تا چند ساعت عذاب آور کنار یک آدم عجیب و غریب یا حتی بد تر از آن، اینکه طرف مقابل شما را نپسندد را تصور کرده اید.

من هم قرارهای زیادی رو دیدم هم تعداد زیادی از افراد رو باهم آشنا کردم. برای همین به شما میگم که وقتی کسی دچار اضطراب میشه کاملا طبیعیه و نشانه ی این است که شما به خودتون، طرف مقابل و انچه در انتظارتون است اهمیت میدین. بهتون تبریک میگم و بهتون پیشنهاد میکنم که قبل از هر چیزی یک نفس عمیق بکشید و این 5 مورد را به خودتون یادآوری کنید:

1-شانس اینکه طرف مقابل شما هم مثل شما نگران و مضطرب باشد دقیقا مثل شماست و ممکن است او در آرام کردن خودش از شما موفق تر باشد. به یاد داشته باشید که او قبول کرده است که شما را ببیند یعنی اینکه قبول کرده که برای شما وقت بگذارد. میلیون ها سناریو ای که در ذهن شما میگذرد به احتمال قوی در ذهن او هم میگذرد. این یک مصاحبه ی کاری نیست که رئیس شما به دنبال مهارت ها و توانایی های مثبت شما باشد این یک قرار است که به شما فرصت می دهد که یکدیگر را ارزیابی کنید. شما انسان هستید و انسان ها عصبی میشوند. سعی کنید با اندکی آرامش وضع خود را به حال اول باز گردانید.

2. شما همه چیز را نمیتوانید کنترل کنید؛البته باید کاملا آماده ی همه چیز باشید ولی اختیار بعضی چیزها از آب و هوا تا اینکه آیا طرف مقابل شما فکر میکند که جوک های شما بامزه است یا نه دست شما نیست. شما تمام تلاش خود را بکنیدو بقیه چیزها رابه خدا و سرنوشت بسپارید.

3.انرژی شما راحت تر از اون چیزی که شما فکر میکنید دیده میشه. من دوستای زیادی دارم که بعد از اولین قرار خود به من گفته اند: فکر نمی کنم نشان داده باشم که چه شخصیت شوخی هستم به خاطر اینکه خیلی دست پاچه و نگران بودم. در بیشتر مواقع طرف مقابل شما کاملا متوجه انرژی درونی شما میشود مگراینکه واقعا از شدت اضطراب ناتوان شوید. برای مثال اگر شما شخص پرصحبت و ماجراجویی هستید ولی در نهایت خود را در حالی که لکنت زبان گرفتید و داستان های خسته کننده تعریف میکنید پیدا کردید، زیاد نگران نباشید. به احتمال قوی طرف شما کاملا متوجه روحیه شما شده و میداند که این رفتار شما فقط اضطراب است.

4. شما داستان هایی برای گفتن خواهید ساخت. قسمتی از هیجان قرارهای آشنایی، تقسیم تجربه هاییست که به دست آوردید. از حرف هایی که سرشام زدید تا اشتباهات خنده داری که هر کدام کردید. همه ی این ها بعدا برای شما خاطرات به یادماندنی خواهد شد.

5.به خودت ایمان داشته باش. بالاخره کسی فکر کرده که شما ارزش وقتش را دارید، چه آن کس من باشم،چه دوستی که شما را باهم آشنا کرده و چه طرف مقابل شما که قبول کرده شما را ببیند. حتی اگر این قرار ملاقات به ازدواج و بچه هم ختم نشود بازهم ،چیز به خصوصی در مورد شما وجود داشته که شما را تا این مرحله آورده است. هر کسی در نوع خودش خاص و به خصوص است و این قضیه راجع به شما هم صدق میکند.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط