انتخاب لباسی شکیل برای مادر عروس

انتخاب لباسی شکیل برای مادر عروس

مادر عروس

توصیه هایی برای خرید لباس مادر عروس

عروسی دختر شما، مهمترین و بی تکرارترین رویداد در زندگی شما است. خودتان بهتر از هر کسی می دانید که مادر عروس نقش مهمی در این جشن دارد. زیرا هنگامی که مادر عروس وارد می شود، همه نگاهها به سمت او می چرخند و همه دوست دارند تا بدانند و ببینند که عروس زیبای جشن، دختر کدام مادر زیبایی است. ناگفته نماند که زیبایی آینده عروس را در زیبایی مادر عروس می دانند.

در اینجا با گفتن توصیه هایی برای خرید لباس به شما کمک می کنیم تا در جشن دخترتان همچون گوهری درخشنده باشید.

توصیه نخست؛ مشورت با عروس

با دخترتان مشورت بکنید تا بدانید چه لباسی برای شما برازنده تر است و زیبایی شما را بهتر نشان می دهد. فراموش نکنید هنگامی که لباس را پوشیدید و در آن احساس راحتی نداشتید - حتی اگر آن لباس بسیار زیبا بود -  باز هم از پوشیدن آن در جشن پرهیز بکنید. زیرا شما، هم باید لباس خود را دوست داشته باشید، هم در آن احساس آرامش بکنید؛ تا در جشن دخترتان هیچ دلمشغولی دیگری نداشته باشید.

توصیه دوم؛ هماهنگی لباس عروس و مادر

خیلی بهتر است که لباس عروس و مادرش با هم هماهنگ باشند. پس هنگامی که می خواستید لباس خود را بخرید، توجهی هم به لباس عروس داشته باشید. زیرا اگر لباس مادر و عروس با هم هماهنگ باشند، بسیار خوش جلوه تر است.

توصیه سوم؛ رنگ لباس

رنگ لباس مادر عروس، بایستی رنگی زیبا و چشم نواز باشد. ولی بهتر است با رنگ هایی که در جشن به چشم می خورند هماهنگ باشد. پس در میان رنگ های مورد پسند خودتان بگردید و رنگی زیبا و مناسب با زیبایی چهره و اندامتان برگزینید.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط