شانه های بزرگ را با این روش ها در چشم دیگران کوچک جلوه دهید

شانه های بزرگ را با این روش ها در چشم دیگران کوچک جلوه دهید

چهارشونه ها دقت کنند

انتخاب لباس برای خانم های چهارشونه

خانم هایی که درشت هستند و در عین حال شانه های پهنی دارند نمی تونند به راحتی سراغ لباس های شلوغ و طرحدار بروند، مگر این که حواس شون به این نکته اساسی باشه هر قدر خطوط مورب یا عمودی در لباس بیشتر به کار رفته باشد و در عین حال رنگ های تیره به خصوص مشکی در پارچه لباس بیشتر دیده شه بهتره. این طوری هم لاغرتر به نظر می رسند و هم سرشانه هایشان را پنهان می کنند.

یقه :
فرم یقه برای کسانی که سرشانه های درشتی دارند خیلی مهمه . یکی از مناسب ترین یقه ها برای این افراد، مدل یقه های گرد و عریض است. اگر سرشانه های شما هم بزرگ هستند و این فرم متداول باعث ظریف به نظر رسیدن آنها می شود.
درست مثل این است که کسی که صورت گردی دارد عینک مربعی بزند. این یقه منحنی شکل صاف و عریض بودن شانه ها را متعادل می کند. نکته مهم دیگه،توجه به رنگ هاست. رنگ این مدل لباس ها را اول با توجه به سلیقه و بعد با توجه به فصل انتخاب کنید اما یادتان نرود که همیشه تیره ها در لاغر تر نشون دادن، موثرتر عمل می کنند.
فرم یقه هایی که پشت گردن می افتند هم برای خانم هایی با شانه های درشت و توپر مناسب است به شرطی که بندی که دور گردن می افتد به هیچ وجه نازک نباشد. بهتر است همراه این لباس ها به جای اشاپ از نیم کت های تنگ استفاده کنید که رنگ تیره دارند.

یقه هفت:
لباس های یقه هفت علاوه بر اینکه همیشه استایل خاص خودشان راحفظ می کنند یک امتیاز مثبت دیگر هم دارند. این یقه ها هرقدر بازتر باشند به متناسب نشان دادن شانه های پهن و عریض کمک بیشتری می کنند. کاربرد دیگر این یقه ها بلندتر نشان دادن بالا تنه است.

موهای بسته یا باز؟
اغلب اوقات موهایی که بالا بسته می شوند ،بهترند. اما باز هم به خودتان بستگی دارد. اصولا موهای بلندی که اطراف شانه ها را می پوشانند می توانند عریض بودن شانه ها را پنهان کنند. با این حساب بالا جمع کردن موها و آزاد گذاشتن چند رشته روی شانه ها می تواند نتیجه خوبی داشته باشد.

پلیسه :
پلیسه های دامن تان را اصلا دست کم نگیرید چون قراره به کمک شانه هایتان بیاید! می پرسید چه ربطی دارد؟ جوابش اینه: وقتی یک دامن پف دار یا چین دار می پوشید تمرکز کلی ظاهرتان دیگر معطوف به سرشانه ها و بالا تنه نخواهد بود. فقط یادتون باشد اگر اضافه وزن دارید، لباس های چین دار باعث چاق تر به نظر ذسیدنتون میشه.

شلوار گشاد:
شلوارهای راسته اما آزاد و پیلسه دار شبیه دامن های پفکی هستند. با این تفاوت که این شلوارها میتونند قد شما را هم بلندتر نشان دهند . 

دیدگاه

    ایا راهی هست بتونیم کتف هایمان را کوچک کنیم چه با ورزش چه با جراحی

    پاسخ

    من هیکلی نیستم ولی شانه هام یه خورده پهن هستند باید نکات خاصی رو رعایت کنم

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط