6 حقیقت که هیچ کس راجع به گل ها به شما نگفته است

6 حقیقت که هیچ کس راجع به گل ها به شما نگفته است

فقط وقتی به گل فروشی میروید میفهمید

6 حقیقت راجع به گل ها که هیچ کس به شما نگفته است:

حقایقی راجع به گل آرایی وجود دارند که تا برای انتخاب گل نروید متوجه آنها نمیشوید.

1.       شما تازه به دسته گل بقیه عروس ها توجه میکنید:

وقتی برای عروسی خودتون برنامه ریزی میکنید، شروع به توجه کردن به نکته هایی میکنید که قبلا حتی آنها را نمی دیدید. البته این موضوع خیلی خوب است. شما فرد متفاوتی میشوید که قصد دارد بهترین دسته گل را برای عروسی خود انتخاب کند.

2.       هزینه های مختلف گل آرایی :

حتی اگه برای یک عروسی رویایی ، رویا بافی کرده اید . بهتره بدونید که دقیقا چی میخواید، باید اونا را یادداشت کنید و هزینه ای که میخواید برای هر کدوم صرف کنید را بدونید. مثل گل آرایی میزا،کیک،دسته گل عروس، گل سینه ی داماد و هزار تا چیز دیگه.

3.       به احتمال زیاد شما محصول نهایی را تا دقایق آخر که وارد عروسی میشوید نمیبینید:

طراح گل شما به شما نمونه ای از گل آرایی که براتون در نظر گرفته شده را نشون میده اما آیا این همون چیزیه که شما در ذهن خود مجسم میکرید؟ شما هرگز نخواهید فهمید تا روزی که پاتون را توی عروسی بگذارید و با چشم خودتون ببینید.

4.       احتمال اینکه توی انتخاب گل دچار حمله ی عصبی بشین زیاده:

بله کاملا حق با شماست!! شما میتونید نسبت به گل آرایی عروسیتون حساسیت نشون بدید.میتونید اگه گلی که دوست دارید را واسه فصل عروسیتون پیدا نمیکنید،یکم دلخور بشید. اما سعی کنید به خودتون مسلط باشید.گل به خودی خود قشنگه پس نیازی نداره انقدر برای گل ها خودتون را اذیت کنید.

5.       ولی جای نگرانی نیست، طراح گل شما یه چیز خوب براتون پیدا میکنه:

با اینکه بعضی وقت ها چیز ها اونج.ری که شما دوست دارید پیش نمیرود و برای مثال گلی که دوست دارید برای فصل ازدواجتان موجود نیست، اما فرشته ی نجات شما ( طراح گلتون) از راه میرسه و چیز بهتری جایگزین اون میکنه که شما از همه چیز بیشتر دوستش خواهید داشت.

6.       وقتی بهتون دسته گل عروس را میدن شما احساس فوق العاده ای خواهید داشت:

دسته گل عروس مثل روبان روی کاغذ کادو میمونه یا مثل سس شکلات روی بستنی گردویی، دسته گل عروس مثل تیکه ی آخر پازل که همه چیز را به اوج زیبایی میرسونه. وقتی از گل فروشی دسته گلتون را میگیرید مثل این میمونه که یک جایزه ی مهم بدید و حالا کاملا آماده اید که خرامان خرامان وارد عروسیتان شوید.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط