شما به کسی نیاز دارید که بتونه به تصوراتتون جون بده

شما به کسی نیاز دارید که بتونه به تصوراتتون جون بده

چجوری طراح گل مورد علاقمون را پیدا کنید

بخش هایی از کار های عروسی است که هیجان انگیز و نگران کننده است مثل انتخاب گل. بشتر عروس ها رویای عروسی ای پر از گل را دارند اما هیچ ایده ای راجع به این که چه گل ها وشکوفه های برای عروسی مناسب هستند یا هر کدام از این گل ها چقدر برایشان هزینه دارد،ندارند. مطمئنم که شما برای مادرتان در روز مادر گل خریده اید اما اکثر زوج ها برای اولین بار است که به طور جدی دنبال سرویس گل و گل آرایی می روند.

خب حالا چگونه بفهمیم چه کسی کار شما راه می اندازد؟ اول از همه باید بفهمید که چه سبکی از گل آرایی را دوست دارید. طراحان گل هم مثل نقاشان سبک های مختلف دارند.بعضی طراحان سبک های رمانتیک تری طراحی میکنند،بعضی مدرن تر هستند و بعضی دیگر بیشتر سعی میکند همه چیز را به صورت ساده و طبیعی تزیین کنند. از سایت ها و عکس های مختلف ایده بگیرید. ببینید کدام سبک بیشتر به دل شما میشیند. و کسی را که این کار را میتواند برای شما انجام دهد را پیدا کنید.

بعد از انتخاب طراح گل،مدل مد نظرتون را با او به اشتراک بزارید. بهتر است که چند عکس از سبک مورد علاقتون را به او نشون بدید که دقیقا چیزی که در ذهن شماست را بدونه. طراحان گل دوست دارند بدانند آیا آن چیزی که در ذهن خودشان است با آن چیزی که شما دوست دارید منطبق است یا نه تا بتوانند در صورت اختلاف سلیقه،این اختلاف را برطرف کنند.

با این حال شما باید در مورد انتخاب گل ها کمی انعطاف پذیر باشید.چون ممکن است گلی که شما دوست دارید برای فصلی که میخواهید موجود نباشد. در این صورت، سفارش این گل در خارج از فصلش برای شما بسیار پرهزینه خواهد بود. اگر خیلی به یک مد از گل علاقه دارید، پیشنهاد من به شما این است که از این نوع گل در دسته گل عروسیتان استفاده کنید. چون  اگر هزینه ی زیادی را برای استفاده از آن گل در کل گل آرایی جشنتان پرداخت کنید امکان اینکه مهمانانتان فرق این گل های خارج از فصل را با گل رز نفهمند خیلی زیاد است.

اولین سوالی که طراح گل شما از شما میپرسد این است که تا چقدر میخواهید هزینه کنید. این یک سال گمراه کننده ست چون اگر ندانید هر چیزی تقریبا چقدر برای شما هزینه دارد شاید نتوانید به این سوال پاسخ درست دهید. اول از همه با طراح گلتان سبک و گل هایی را که دوست دارید در میان بگزارید ولی به او بگویید که دقیقا نمیدانید که این گل ها چقدر ممکن است هزینه داشته باشند. مطمئن باشید که او راه حل هایی را جلوی پای شما میگذارد.

باید این را بدانید که تنها گل ها نیستند که هزینه ی گل آرایی را تشکیل میدهد. خیلی از زوج ها حاضر میشوند که گل های فصلی سفارش دهند تا شاید هزینه ی کمتری برای آنها داشته باشد. اما باید بدانید که هزینه ی گل آرایی را به جز گل چیز های مثل زمان، فکر و کاری که روی گل ها انجام میدهند تشکیل میدهد.این هزینه فقط برای یک روز دریاف نمیشود بلکه این هزینه برای از ماه قبل برنامه ریزی و سفارش گل ها ، قرارهای ملاقات متفاوت با آدم های متفاوت برای نتیجه مطلوب و در آخر گل آرایی نهایی در روز عروسی شما دریافت میشود.

وقتی که تمام این کار ها را کردید دیگر وقت آن رسیده که آرام بشیندید. استرس نداشته باشید و امیدوار باشید که طراح شما کار ها را به خوبی انجام میدهد این دقیقا همان دلیلی است که شما او را از اول انتخاب کرده اید. ایمان داشته باشید که گلی که سفارش دادید دقیقا همان گل نشود،بهتر از آن میشود.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط