یکم خاک و کثیفی به شلوار جینتون استایل میده

یکم خاک و کثیفی به شلوار جینتون استایل میده

شستشوی شلوارجین

6 راه حل برای اینکه شلوارتون را بهتر نگه دارید

اگه شما هم شلوار جینتون را خیلی دوست دارید بهتره که ازش بهترین نگهداری را بکنید. ما براتون از یک تولید کننده ی شلوار های جین خواستیم که راز بهترین نگه داری از شلوار جین را به ما بگه:

اولین قانون توی نگهداری از شلوار جین چیه؟

کمتر شلوار جینتون را بشورید. هر چقدر شلوار جینتون کمتر آب بخوره رنگش بهتر میمونه. من کسی رو میشناسم که شلوار جینشو 2 سال بدون اینکه بشوره استفاده کرده.شاید این مطلب برای کسایی که خیلی تمیزن به نظر ترسناک بیاد ولی به یاد داشته باشید که یکم کثیفی و خاک به شلوار جینتون استایل میده.

خوب پس چه جوری بدون شستشو از دست بوی شلوار راحت شیم؟

شما میتونید شلوار جینتون را به چوب رختی آویزون کنید از اسپری های ضدعفونی کننده به اون بزنید. یا میتونید شلواراتون را به خشک شویی بدید تا بدون آب براتون تمیزش کنه.

حالا اگه خواستیم شلوار را بشوریم بهترین راه برای شستن چیه؟

بهتره که شلوار را پشت و رو و با آب سرد بشورید. از یک تمیز کننده ی متعادل استفاده کنید و به هیچ عنوان به اون سفید کننده نزنید.بهتره که بگذارید تا شلوار جین خودش خشک بشه ولی اگه بعد از خشک شدن کمی سفت شد، اون را با اتو و با حرارت ملایم صاف کنید.

برای شلوار های سفید هم از همین روش استفاده کنیم؟

شلوار سفید را میتونید توی آب گرم یا سرد بشورید. اگه شلوارتون لک داره از آب داغ هم میتونید برای تمیز کردنش استفاده کنید.اما از سفید کننده استفاده نکنید، چرا که الیاف شلوار را خراب میکنه.

من شنیدم شلوار را باید توی پا شست تا آب نره، درسته؟

نه این موضوع الان دیگه لازم نیست. تا چندین سال پیش شلوار های جین قبل از فروش خیلی شسته نمیشد. بنابر این بعد از اولین شستشو حدود3 % آب میرفت.اما با تکنولوژی امروزی شلوار ها قبل از فروش انقدر شسته میشند که دیگه تغییر سایز پیدا نمیکند.

راجع به شلوار های پاره چی؟ چجوری اونا را تعمیر کنیم؟

پارگی و نخ نما شدن شلوار جین با شستشو زیاد در ماشین لباس شویی بیشتر میشه. پس سعی کنید کمتر ازش استفاده کنید. ولی اگه دوست دارید این پارگی ها را درست کنید. بهتره که از یک تیشرت قدیمی استفاده کنید.زیاد سخت نگیرید این پارگی های جزئی بالاخره اتفاق میوفته.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط