آنچه عروس ها باید قبل از آرایش بدانند

 آنچه عروس ها باید قبل از آرایش بدانند

زیر سازی پوست

توصیه های پیش از آرایش عروسی

توصیه اول: انتخاب سبک آرایش

بعد از انتخاب آرایشگر خود، بهتر است در مورد سبک مورد علاقه تان با آرایشگر خود مشورت کنید؛ زیرا گاهی عروس خانومها سبکهایی را می پسندند که مناسب رنگ پوست ویا فرم صورتشان نیست؛ مثلاً با رنگ پوست روشن و موهای بلوند، خواهان سبک آرایش خلیجی هستند. آرایشگر با توجه به تجربه ای که دارد می تواند این مسئله را به آسانی تشخیص داده و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهد.

توصیه دوم: پاکسازی پوست

همه ی پوستها صاف و شفاف نیستند؛ برخی ازافراد نیاز به پاکسازی و آبرسانی پوست دارند تا خستگی پوستشان گرفته شود و آن شادابی و طراوت کودکانه دوباره به چهره شان بازگردد. اگر پوست شما به تشخیص آرایشگرتان نیاز به پاکسازی دارد لازم است چند روز قبل از مراسم عروسی در این مورد اقدام کنید. در ضمن به خاطر داشته باشید در صورت استفاده از داروهای پوستی از یک ماه قبل از مراسم با مشورت پزشک آن را قطع کنید؛ زیرا این داروها باعث خشکی پوست شده و مانع جذب مناسب مواد آرایشی می شود.

توصیه سوم: رنگ مو

رنگ پوست و رنگ چشمان شما تعیین کننده رنگ موهایتان است؛ پس حتماً به این مسئله توجه کنید و در اینباره با آرایشگرتان مشورت کنید. بهتر است موهایتان حداقل یک هفته قبل از روز عروسی رنگ شوند تا فرصتی برای استراحت داشته باشند!

توصیه چهارم: انتخاب مدل ابرو

 مدل ابرونقش تعیین کننده ای در زیبایی چهره دارد؛ بنابراین در انتخاب فرم ابروباید دقت زیادی داشته باشید. به طور مثال، اگر فاصله ی چشم تا ابروهای شما زیاد است و یا پشت چشمهایتان حالت پف کرده ای دارد؛ ابروهای پهن و بلند توصیه می شود و اگر فاصله ی چشم و ابروهایتان کم است، ابروهای کوتاه و نازک می تواند بر زیبایی چهره ی شما بیافزاید. همچنین، توجه داشته باشید که رنگ ابروهایتان باید با رنگ موهایتان متناسب باشد.

توصیه پنجم: لنزهای رنگی

گاهی عروس خانومها علاقه مند به استفاده از لنزهای رنگی هستند. به یاد داشته باشید استفاده از لنز، لزوماً زیبایی به همراه نمی آورد. اگر چشمهای درشتی دارید، رنگ طبیعی چشمان شما می‌تواند زیباتر و جذاب‌تر از لنز رنگی باشد اما اگر چشمهای درشتی ندارید، استفاده از لنز می‌تواند در زیبایی چهره شما موثر باشد. دقت داشته باشید که استفاده از لنز بهداشت ویژه‌ای می طلبد.

توصیه ششم: ناخنهای مصنوعی

نمایی که ناخنهای مصنوعی به ویژه درعکس ایجاد می کند بسیار متفاوت از ناخنهای طبیعی است. زیرا ناخنهای طبیعی ممکن است یکدست و به اندازه ی کافی بلند نباشند و یا ضخامت مناسبی نداشته باشند. پس بهتر است از ناخنهای مصنوعی با یک طراحی ساده استفاده کنید. فراموش نکنید که ساده، همیشه زیباست...

 

 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط