امکاناتی کاربردی در دسترس شماست تا بتوانید به بهترین شکل جشن خود را برگزار کنید.

امکاناتی کاربردی در دسترس شماست تا بتوانید به بهترین شکل جشن خود را برگزار کنید.

اینجا همه جشن میگیرند

جشن نامه فقط برای سرگرمی شما طراحی نشده است. امکاناتی کاربردی در دسترس شماست تا بتوانید به بهترین شکل جشن تان را مدیریت و برگزار کنید؛ نیاز به کاغذ و خودکار هم نیست ، برای برنامه ریزی چک لیستی از کارهایی که پیش رو دارید را برایتان تهیه کرده ایم و فضای مجازی که بتوانید به صورت آنلاین لیست مهمانان را تهیه و با آنان ارتباط داشته باشید و حتی مدل های انتخابی لباس، حلقه و گل و ... را در پروفایلتان ذخیره و با دوستان و آشنایانی که دوست دارید به اشتراک بگذارید و یا هزینه های جشنتان را مدیریت و از هزینه کردهای بی دلیل بکاهید و اینکه همه اینها رایگان است.

معرفی ابزار مدیریت جشن نامه:

چک لیست

همانطور که از اسمش پیداست، لیستی است که کارهای خود را در آن چک میکنید. همه ما دست کم یکبار، وقتی که کوهی از کار روی سرمان ریخته چنین لیستی را تهیه کرده‌ایم؛ لیستی که در آن کارهایمان را مینویسیم تا همه آنها را سر موقع انجام دهیم و چیزی را از قلم نیندازیم. برای برگزاری یک جشن مهم و پرکار، حتما نیاز به چنین لیستی دارید تا کاری را فراموش نکنید. چک لیست از آن نظر بسیار مهم است که از قلم انداختن هر کدام از کارها، ممکن است جشن شما را با مشکل روبرو کند. بنابراین به کمک چک لیست «جشن نامه»، برنامه کارهای خود را زمانبندی کنید و کارها را طبق برنامه پیش ببرید. برای اینکار،‌ راهنمایی‌تان میکنیم . ابزار "چک لیست کارها" امکان ثبت و دسته بندی تمام اقداماتی را که انجام آنها برای برگزاری جشن عروسی و یا تولدلازم است فراهم می کند. با استفاده از این ابزار می توانید بخشی از وظایف را به عهده سایرین گذاشته و انجام آنها را پیگیری کنید. این ابزار خلاصه ای از کل وظایف، وظایف انجام شده و باقی مانده را نمایش می دهد.

لیست میهمان

بخش بزرگی از تداراکات عروسی شما مربوط به مهمانان است؛ به آنها باید خوش بگذرد تا شما هم از جشن‌تان لذت کافی را ببرید. برای برپایی بهترین و کامل‌ترین تدارکات برای مهمانان، پول خرج کردن به تنهایی کافی نیست. باید برآورد درستی از مهمانان خود داشته باشید و بدانید چه تعدادی از دعوت شدگان، به جشن شما می‌آیند. برای اینکار، لیست مهمانان «جشن نامه» به شما کمک میکند تا فهرستی از مهمانان را تهیه کنید. همچنین می توانید از این راه برای مهمانان کارت دعوت و یادآوری بفرستید و لیستی نهایی کسانی که حتما به جشن می آیند را تهیه کنیدو درآخر برای آنان کارت تشکر بفرستید

حساب و کتاب

اولین چیزی که پیش از برگزاری جشن همه را نگران میکند، هزینه‌های سنگین آن است، اما واقعیت این است که به هر حال شما باید جشن خود را به شکلی مناسب برگزار کنید. حال باید به این فکر بیفتید که چگونه میتوان هزینه‌ها را برآورد و برای مخارج، برنامه ریزی کرد که بودجه شما به همه کارها برسد. ما امکان این برنامه‌ریزی و مدیریت هزینه‌ها را اینجا فراهم کرده‌ایم. شما میتوانید با برآورد هزینه هر بخش از عروسی، مبلغ آن را در جدول بودجه‌بندی بنویسید و در نهایت جمع آن را در پایین جدول ببینید. اگر جمع هزینه‌ها از بودجه شما بیشتر بود، باید در برخی ازموارد تجدید نظر کنید. البته برای گرفتن لیست قیمت‌ها می‌توانید از فروشندگان و خدمات‌دهندگانی که در «جشنامه» معرفی شده‌اند کمک بگیرید.

گلچین

رنگ دلچسب من، ، لباس عروس باشکوه من، کت و شلوار آرمانی من، کراوات و مدل موی باوقار و... همه اینها را بارها در رویای خود بازسازی کرده ایم. بارها به خود گفته ایم که چه مدل لباسی و چه مدل مویی انتخاب میکنیم و چه دسته گلی همراه آن به دست میگیریم یا چه کراواتی را با کت و شلوار ایده‌آل خود میپوشیم. حالا می توانید این رویاپردازی‌ها را در صفحه «گلچین دوست‌داشتنی‌های من» به تصویر درآورید. این صفحه به شما امکان میدهد از میان هزاران طرح و رنگ و عکس، مجموعه‌ای که دوست دارید درکنار هم قرار داده و با هم هماهنگ کنید و برای دوستان و آشنایان ارسال کنید ویا به اشتراک بگذاریدو از نظرات انان نیز آگاه شوید و بالاخره هر آنچه که در جشن نامه می بینید و برای شما جالب است را می توانید بصورت یک آلبوم گردآوری کنید.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط