طراحان ایرانی

طراحان ایرانی

هانیه حدادی

فشن جذاب و مد‌های مدرن لباس‌ زنان ایرانی با استفاده از قیطان‌دوزی

زلذزر

هانیه حدادی طراح برند لباس زنانه "Honey Designes" می‌گوید: «رگه‌دوزی، قیطان‌دوزی، مغزی‌دوزی و نواردوزی ویژگی مشترک همه طرح‌های لباس اوست.» گزارش تصویری از لباس‌های زنانه طراحی شده توسط او را ببینید

یبلیبلی

هانیه حدادی طراح برند لباس زنانه "Honey Designes" فارغ‌التحصیل رشته‌ طراحی لباس است.

یبلیب

و می‌گوید: «در ابتدا به اصرار خانواده‌ام، رشته "مدیریت بازرگانی خواندم. علاقه‌ای به این رشته نداشتم و فعالیتی هم در این زمینه نکردم.»

رذدا

هانیه حدادی: «بعد از مدتی در رشته مورد علاقه‌ام یعنی "طراحی لباس" مشغول به تحصیل شدم و از چهار سال پیش فعالیت در این رشته را آغاز کردم.»

یبلیل

از هانیه حدادی می‌پرسیم برای طراحی لباس‌هایش، آیا به تلفیق طرح‌های سنتی با مدرن توجه می‌کند؟ او می‌گوید: «برای طراحی کارهایم، مفهوم خاصی در نظر نمی‌گیرم. چون معتقدم نباید ذهنم را محدود کنم.»

 بلبیل

هانیه حدادی: یک زمانی به تلفیق طرح‌های سنتی و مدرن خیلی علاقه داشتم ولی الان چون اکثرا همین ویژگی را در طراحی مانتو استفاده می‌کنند، ترجیح می‌دهم متفاوت‌تر کار کنم.»

بلابلا

آیا برند لباس زنانه "Honey Designes" فقط برای زنان لباس طراحی می‌کند؟ هانیه حدادی می‌گوید: «به صورت اختصاصی لباس‌های مردانه هم طراحی می‌کنم اما به صورت عمومی فقط برای خانم‌ها آن هم بیشتر مانتو و لباس طراحی می‌کنم.»

بلابلا

آن‌طور که این طراح لباس می‌گوید پارچه‌های تولید ایران که در بازار ایران یافت می‌شوند اکثرا از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند و خیلی از طراحان لباس مجبورند خودشان از خارج از ایران پارچه مورد نیازشان را وارد کنند.

یبلی

سیشسی

یبلی

نظرات شما ،مارا در ارائه بهترین ها یاری می کند 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط