شیوا شیبانی و راه یابی به هفته مد میلان

شیوا شیبانی و راه یابی به هفته مد میلان

طراحان ایرانی

شیوا شیبانی متولد کرمان و طراح لباس زنانه برند "Sheen" در ایران است. اخیرا طرح‌های او به "Milan Fashion Week Street Style" راه پیدا کرده است

یسب

از شیوا شیبانی می‌پرسم ویژگی مشترک طرح‌های او چیست؟ او می‌گوید: «از رنگ‌های شاد روشن استفاده می‌کنم. شخصا رنگ‌های تیره را به هیچ عنوان دوست ندارم.»

طیبسیب

شیوا شیبانی فارغ التحصیل رشته گرافیک از "دانشگاه سوره" است.

سیب

شیوا شیبانی درباره راه‌یابی به هفته فشن میلان می‌گوید: «کارها برای اساتید در ایتالیا ارسال شد. طرح‌ها را پسندیدند و ایتالیایی‌ها برخورد بسیار خوبی داشتند. این هفته مد بعد ازنیو یورک و لندن در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۱۳ در میلان برگزار شد. بعد چند مجله مد ایتالیایی از مجله "glamour" طرح‌هایم را منتشر کردند.»

سیب

از او می‌پرسم چه طور وارد رشته طراحی لباس شد؟ شیوا شیبانی: تقریبا از ۱۴ سالگی بازی کردن با پارچه از علایق‌ام بود. برای خودم و اطرافیانم لباس طراحی می‌کردم. اطرافیان و اقوام اصرار می‌کردند که چرا این کار را برای عموم انجام نمی‌دهم، تا این‌که از تابستان پارسال تصمیم گرفتم با برند "Sheen"، لباس زنانه طراحی کنم.

سیبسی

در سال‌های اخیر صنعت مد در ایران پیشرفت بسیاری کرده و طراحان لباس زیادی وارد این عرصه شده‌اند.

یبیسب

با افزایش طراحان مد و فشن در سال‌های اخیر اولین جشنواره مد و لباس در ایران برگزار شده است.

سیب

شیوا شیبانی انتقادی هم دارد از کپی کردن کارهایش در فضای مجازی. او می‌گوید: «عکس برخی طرح‌هایم را که در فضای ‌ مجازی می‌گذارم، برخی از روی طرح‌ها کپی می‌کنند. او می‌گوید: «یکی دوتا از کارهایم را کپی کردند و من خیلی اوقات مجبور می‌شوم و عکس خیلی ازطرح‌هایم را در فضای مجازی منتشر نمی‌کنم. این طرح‌ها حاصل ساعت‌ها بی‌خوابی و بازی کردن با پارچه‌ها جلوی آیینه است که برخی به راحتی آن‌ها را کپی می‌کنند.»

سیب

ریبل

دیدگاه

    من دیروز شما را در آخرین طبقه پاساژ میری دیدم از مدل مانتوتون خیلی خوشم آمد . شماره موبایلم را دادم که در واتساپ برایم آدرس و شماره موبایل بگذارید ولی متاسفانه من را تا الان add نکرده اید .09129152391 شماره موبایل من است

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط