7 اشتباه آرایشی که شما را خسته نشان میدهد.

7 اشتباه آرایشی که شما را خسته نشان میدهد.

توصیه های آرایشی

7 اشتباه آرایشی که شما را خسته نشان میدهد.

بعضی اوقات با بعضی اشتباهاتی که در آرایش انجام میدهیم نه تنها زیباتر به نظر نمیرسیم بلکه خسته تر و مانند کسی هستیم که تازه از خواب و یا از یک مریضی بلند شده است.

1.یک رنگ یکنواخت را انتخاب نکنید.

صورت شما دارای اجزا گوناگونی است که هر کدام رنگ خود را دارد .استفاده از یک رنگ مثلا کاملا تیره یا کاملا روشن با یک تم رنگ باعث میشود صورت شما خسته به نظر آید.

2.زیر چشم خود را با استفاده از کانسیلر خیلی روشن یا خیلی تیره نکنید.

استفاده از کانسیلر زیرچشم با رنگ غیر طبیعی صورتتان را زشت و خسته نشان میدهد.

3. از خط چشم خیلی تیره در زیر چشمانتان استفاده نکنید.

این یکی دیگر خیلی خطرناک است. به هیچ عنوان در زیر چشم خود از خط چشم خیلی تیره استفاده نکنید که اگر بر اثر تعرق صورتتان ،به زیر چشم کشیده شود منظره بسیار بدی از صورت شما خواهد ساخت.

4. بیش از اندازه از پنکیک استفاده نکنید.

استفاده بیش از اندازه از پنکیک باعث میشود  صورتتان مسن تر به نظر برسد نه تمیزتر و شاداب تر. از پنکیک های براق و به اندازه ای که پوستتان را یک لایه پوشش دهد استفاده کنید و در مصرف آن زیاده روی نکنید.

5. بر روی پوست خشک آرایش نکنید.

لطفا هرگز و هرگز قبل از اینکه از مرطوب کننده استفاده کنید آرایشتان را شروع نکنید.استفاده از هرگونه آرایش خشک کمک به پوسته پوسته شدن پوست شما میکند.

6. از خط چشمهای رنگی به اشتباه استفاده نکنید.

استفاده از خط چشم های رنگی حتما باید متناسب با رنگ پوست و آرایش شما باشد. به عنوان مثال اگر شما رنگ پوست و آرایشی با تن گرم دارید خط چشم نقره ای صورت شما را زیبا نمیکند و یا اگر آرایش شما تم گرم ندارد استفاده از خط چشم طلایی یا برنز اصلا زیبا نیست.

7.رنگ خاکستری استفاده نکنید.

بدترین رنگ آرایش برای خسته تر به نظر رسیدن صورت رنگ خاکستری میباشد. در صورت استفاده از این رنگ بر روی چشمان حتما بقیه میکاپ را به سمت رنگ های گرم سوق دهید.  

uhujh

 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط