7 نشانه ی شنیدن زود هنگام "دوست دارم " از طرف مقابل تان

7 نشانه ی شنیدن زود هنگام "دوست دارم " از طرف مقابل تان

اگر طرف مقابل تان خیلی زود جمله ی "دوست دارم " را گفت باور نکن

وقتی می خواهید در یک رابطه قدم بردارید باید این 7 نشانه ی شنیدن زود هنگام "دوست دارم " از طرف مقابل تان را بدانید.

"دوستت دارم".این سه کلمه بار معنایی خیلی  سنگینی دارد.آنها میتوانند یک رابطه را بسازند و یا اینکه آنرا خراب کنند،بخصوص اگر خیلی دیر یا خیلی زود گفته شوند.وقتی این عبارت را در رابطه تان و از کسی که خیلی دوستش دارید، خیلی زود میشنوید،چه معنی ای می تواند داشته باشد ؟

اکنون می خواهیم 7 نشانه ای که مشخص می کند طرف مقابلتان خیلی زود آن سه کلمه جادوئی را گفته است ، به شما بگوئیم :

 

1- از اولین روزی که با هم قرار گذاشته اید بیشتر از 3 تا 6 ماه نگذشته است.

البته اگر شما هر دقیقه ی خود را با یکدیگر گذرانده اید ،یک استثنا به شمار می آید .و یا ممکن است هفته ای یک یا دوبار همدیگر را دیده باشید.ولی در مجموع  اگر طرف مقابلتان قبل از 3 ماه تا 6 ماه به شما بگوید که دوستتان دارد ،احتمال اینکه او عشق را با چیز دیگری اشتباه گرفته باشد زیاد است.

love

2- تا به حال رابطه ی جنسی نداشته اید.

اگر شما تا بحال رابطه ی جنسی نداشته اید و او می گوید :"دوستت دارم" ، مراقب باشید.این میتونه نقشه ای برای رسیدن او به مقصودش باشد.

 

3- به اندازه ی کافی برای پایه ریزیِ یک رابطه ی خوب ، با یکدیگر وقت نگذرانده اید.

این به نظر خیلی ساده می آید ولی بیشتر ما وقتی این جمله از لب هایمان بیرون می آید،جز این نیست که احساسمان را در لحظه بیان کرده ایم ،یا به عبارت دیگر جو گیر شده ایم.ولی اگر شما هنوز زمان کافی و مفیدی برای خود و رابطه ی خود  نگذاشته اید و رابطه تان هنوز بی ثبات است،هنوز وقت آن نشده که این جمله شنیده یا گفته شود.

love

4- طرف مقابلتان مایل به گذراندنِ آینده با شما نیست.

بیشتر خانم ها فکر می کنند واژه ی "دوستت دارم" به این معنی است که طرفتان کاملاً جذبتان شده است.متاسفانه همیشه اینطور نیست.اگر او این را گفت ولی درعمل آن را به شما نشان نداد،کمی آرام تر قدم هایتان را بردارید.

معمولاً وقتی یک زن جمله ی "دوستت دارم " را از یک مرد می شنود ،فکر نمی کند که او فقط چیزی را می گوید که در این لحظه احساس می کند.او گمان می کند که این یک قول وپیمان برای داشتن یک رابطه ی عمیق تر است و این جمله ی طرفشان را به " من می خواهم بقیه ی عمرم را با تو بگذرانم" تعبیر می کنند! که اشتباه است.

 

5- طرف مقابلتان این جمله را زمانی که سرشار از هیجان و اشتیاق هستید می گوید.

اگر این جمله در لحظه های هیجانی و خاص مثل زمانی که یکدیگر را می بوسید یا زمانی که احساساتتان خیلی زیاد است ،گفته شود نباید آنرا زیاد جدی گرفت.

love

6-وقتی که شما یک تجربه ی سخت یا یک مرحله ی مهمی از زندگی خود را با او در میان گذاشته اید،ولی هنوز رابطه ای وجود ندارد.

ممکن است یکی از بستگان شما به تازگی فوت کرده باشد ، و یا اینکه یکی از شما بتازگی کار جدیدی را تمام کرده اید،وقتی شما با همدیگر یک تجربه ی اینچنینی داشته اید،ممکن است باعث ایجاد پیوستگی و احساس عشق زیاد شود.ولی آن عشق واقعی نیست مگر اینکه تلاش کنید رابطتان به درجات بالاتری برسد. 

 

7- شما آنطور که باید اورا دوست ندارید

 زمانیکه طرف مقابلتان به شما بگوید دوستتان دارد در صورتیکه شما فکر می کنید برای گفتن این جمله خیلی زود است،در این مورد با خود او صحبت کنید.ازش بپرسید دقیقاً منظورش چیست ، دلیل اینکه شمارا دوست دارد چیست، آیا این یک تعهد است ؟ و سوالات دیگر.اگه واقعاً زمان  گفتن این جمله باشد ،باید بتواند در مورد آن توضیح دهد.اگر از جواب دادن طفره رفت ، هنوز وقتش نبوده است.

 

ولی همیشه هم گفتن یا شنیدنِ زود هنگام این سه کلمه ی جادویی در رابطه تان به معنای پایان رابطه نیست .حتی ممکن است برای رابطه مثبت و خوب هم باشد.اگر شما واقعاً شخصی را دوست دارید و این احساس ربطی به تغییرات هورمونی شما ندارد،هرگز برای گفتن "دوستت دارم" زود نیست.

 

منتظر نظرات و پیشنهادات شما دوستان عزیز هستیم.

دیدگاه

    عالب

    پاسخ

    عالی

    پاسخ

    واقعا اگرعشق بیشترازسر عقل باشه نه احساس خیلی هم گفتن دوستت دارم خوبه.

    پاسخ

    مهتیم دوستت دارم

    پاسخ

    😐😪😞

    پاسخ

    خوب بود عالی

    پاسخ

    اکر کسی سالهاست که خودش میدونه دوستش داری ولی هنوز راضی نیست که با شما رابطه داشته باشد چکار باید کرد وصد تا کارم براش انجام دادمه همه جوره وقبلآ هم خودش دلش میخواست با هم باشیم ولی من روم نشود ولی هنوزم من بهش نکفتمه خیلسم بهش محبت کردام خودش قیر مستقمم بهم کفته چند بار ولی من روم نشوده وکاملآ میدونه که من دوستش دارم حالا چند وقتیه بی محلی میکنه ومثل اول نیست فکر کنم دلش سرد شوده از من چون خیلی تلاش کرد ومن خودمو به اون راه میزدام ولی حالا فعمیدمه که او چش بود ودلم براش میسوزد که به خواستهش نرس

    پاسخ

    تین هفت قلم که گفتید از نظر منطق و اگر شنونده یا بیننده ی شما کمی عاقلانه فک کند میداند که این هفت قلم کاملا اشتباه و خودسرانه یا بر اساس یک شکست به صورت غیر برنامه نوشته شده . محترمانه بگم اینکه به جای تحویل اراجیف سعی کنید اول افکار خود را مدیریت کنید و اول هوش خودتون رو ارزیابی کنید و اگر دیدید صلاحیتش را دارید مردم را مشاوره دهید... با تشکر

    پاسخ

    گفتن دوستت دارم واقعا معجزه میکنه

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط