11 قانون در مورد گل که مستقیما از حرفه ای ها گرفته شده

11 قانون در مورد گل که مستقیما از حرفه ای ها گرفته شده

گل آرایی قانون دارد

11 قانون در مورد گل که مستقیما از حرفه ای ها گرفته شده:

1.       راجع به گل ها انعطاف پذیر باشید:

هیچ چیز بدتر از این نیست که یک خانمی پیش گل فروش برود و از او برای عروسی مرداد ماه خود دسته گلی از گل های زرد صدتومنی بخواهد.ولی توی مرداد ماه این گل به صورت طبیعی پیدا نمیشه. به جاش میتونید از گل هایی مثل رز،ارکیده،میخک یا هزاران گل دیگه استفاده کنید. اگه بتونید اینجوری به قضیه نگاه کنید خیلی از مشکلات حل میشه.

2.       گل هاتون را شخصی کنید:

به نظر من بهتره که هر عروسی چیزی به خصوصی واسه ی گفتن داشته باشه مخصوصا وقتی پای گل آرایی در میون میاد. شما میتونید دسته گلتون را با یک یادگاری کوچیک از مادرتون تزیین کنید.من زوجی را میشناسم که توی قطار با همدیگه آشنا شدن برای همین طراح گلشون سعی کرد یک چیز خیلی کوچولو شکل قطار روی دسته گل عروس بگزاره تا نمادی از شروع عشقشون باشه.

3.       ...و رنگ:

رنگ ها هیچ وقت دقیق در نمی یان. اگه رنگ خاصی را برای تم عروسیتون انتخاب کردید باید بهتون بگم که اگه دقیقا همون رنگ را برای گل پیدا نکردید ایرادی ندارد. به عکس هایی که توی اینترنت و مجله ها از گل ها میبینید اعتماد نکنید. پس به طراح گلتون اعتماد کنید و با توجه به رنگ تم بهترین گل را انتخاب کنید.

4.       دسته گل عروس یک اولویت است:

هیچ وقت سرسری از گل آرایی دسته گل عروس نگذرید. این دسته گل همون دسته گلیه که قرارتا ابد توی ذهنتون توی خونه ی مادر یا مادر شوهراتان باشد یا کنار میز اتاق خوابتان یا در عکس های مختلف بمونه. پس بهتره که دوسش داشته باشین.

5.       تک رنگ عمل کنید:

اگر از نظر بودجه بندی محدودیت هایی دارید بهتره که با یک رنگ جلو برید. این کار گزینه های بیشتری را جلوتون قرار میده و در ضمن تزیینات و گل آراییتون جلوه ی ویژه ای میگیره.

6.       طراح گل ایده آلتون را پیدا کنید:

ملاقات ها اولیه بین شما و طراح گلتون قرار خیلی جالب باشه. شما میتونید راجع به چیزی که تو ذهن دارید حرف بزنید و تصویری که از گل های عروسیتون توی ذهن دارید را مجسم کنید. طراح گل شما باید جوری باشه انگار با شما یک نفر را تشکیل میده تا بتونید بهترین عروسی را در کنار هم برگزار کنید.

7.       اگه میخواید موندگار باشه، برنامه ریزی کن:

بعضی گل ها به طور طبیعی ماندگاری کمتری دارن. اگر به دنبال گل هایی هستید که شاداب و باطراوت بمانند از طراح گل خود بخواهید بهترین موارد را به شما نشان بدهند. این گل ها باید توی آب و در صورت امکان یخچال نگه داری شوند تا روز عروسی بتوان از انها استفاده کرد.

8.       هزینه ها:

یکی از سخت ترین و بدترین قرار های ملاقات با گل فروش، قرار صحبت در مورد بودجه است. شکی نیست که امکان داشته باشد که شما چند تا از گزینه های خود را به خاطر بودجه بندی از دست بدهید ولی این ضروریست که با طراح گل خود در مورد پولی که میخواهید صرف گل آرایی کنید حرف بزنید.

9.        الهام بخش باشید:
چیزی را پیدا کنید که دوست دارید. این چیز میتونه سنجاق سینه ی مادر بزرگتون باشه یا یک تکه از پارچه برای نمونه. به هر حال چیزی به طراحتان بدید که بتونه با اون کارشو شروع کنه.

10.   قانون ها را بشکنید:

اگه قرار نیست که یک عروسی سنتی بگیرید، پس میتوانید از این مزیت استفاده کنید و توی اون روز از بهترین و خلاقانه ترین ایده هاتون استفاده کنید. میتونید به جای گل آرایی میز مهمونا از یک سبد پر از سیب، انار یا هر چیز دیگه ای که نشان دهنده ی شخصیت شما باشه استفاده کنید.

11.   دسته گل ساقدوش ها را ساده تر در نظر بگیرید:

اون روز روز شماست، نه روز ساقدوش هاتون. دسته گل شما باید زیبا و بی نقص باشه ولی میتونید دسته گل ساقدوش ها را کمی ساده تر و جمع و جور تر در نظر بگیرید که با این کار از هزینه هاتونم کم میشه. در ضمن اگر نگران هزینه ها هستید از 20 تا از دختر های فامیل نخواهید که ساقدوش شما شوند.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط