جشن تولد

جشن تولد

یک جشن تولد بیاد ماندنی دریک مکان مناسب

یه جشن تولد به یاد ماندنی در یک مکان  مناسب

قبل از اینکه برنامه ریزی واسه جشنتون کنید اول تصمیم بگیرید که جشنتون رو در کجا می خواید  برگزار کنید . ایا تو خونه خودتون می خواید از دوستاتون پزیرایی کنید ؟ یا اینکه تو خونه یکی از دوستاتون می خواید میزبان مهموناتون باشی؟

اگه مد نظر شما خونه ست:

در اینصورت مطمئن بشید که ایا منزل شما یا دوستتون  ظرفیت تعدا مهمانهای شما رو دارد یا نه و ایا شرایط یک  پذیرایی خوب رواز نظر وسایل پذیرایی  در منزلتون دارید یانه ؟ مطمئن شید که تعداد مهمونا یا اندازه ی خونتون تناسب داره. در صورتی که غذا از بیرون سفارش نمیدید، سلیقه ی اراد مختلف را در نظر داشته باشید. حالا که توی تزیین مکان دستتون بازه سعی کنید از یک دکوراسیون خوشگل برای تولد استفاده کنید.

و شاید هم تو یه رستوران می خوایید این جشن رو برگزار کنید:

اگه مد نظر شما رستورانه

پس...............

ببینید ایا رستوران مد نظرتون رو در تاریخ تولدتون می تونید رزرو کنید یا نه.حتما رستورانی انتخاب کنید که غذای آن رو قبلا تست کردید. منوی رستوران  رو برای مهمانها در  شرایط معقول طوری هماهنگ کنید که مهمان ها حق انتخاب غذای خودشون رو داشته باشن چون ممکنه غذای انتخابی شما مورد پسند و سازگار با مزاج انها نباشه. در ضمن آدرس رستوران رو به طور کامل و دقیق در کارت دعوت هاتون بنویسید تا برای پیدا کردن آدرس مشکلی نداشته باشند.

اگه مد نظر شما تالاره:

در این صورت قبل از هر چیزی راجع به تالاری که میخواید انتخاب کنید خوب تحقیق کنید. فراموش نکنید که رزرو کردن تالار را باید از یک یا دو ماه قبل آغاز کنید. راجع به شرایط تالار، امکانات،غذاهایی که ارائه میشه صحبت کنید. از مسئول تالار سوال کنید که آیا کسی مسئول تزیینات تالار هست یا شما خودتان باید به فکر باشید. برای دعوت به تالار احتیاج به کارت دعوت همهست. پس فراموش نکنید که آدرس دقیق را با کروکی (در صورت لزوم) بنویسید

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط