طالع بینی اسفند ماه 1394

طالع بینی اسفند ماه 1394

فال ماهانه اسفند، این ماه بر شما چه خواهد گذشت

طالع بینی اسفند ماه 1394.فال و طالع بینی یکی از شیوه‌هایی هست که انسان‌ها به‌وسیله‌ آن از رویدادهای آینده‌ی خود آگاه می شوند که تاثیر مثبت در زندگی دارد.

"فروردین"

برای فروردینی ها این ماه، ماه اکتیو و فعال بودن در روابط عاشقانه است. در اسفند ماه شما اوقات خوشی را با شریک تان می گذرانید. اگر مجرد هستید، ممکن در یک مهمانی، کنفرانس یا یک دورهمی شخص دلخواه تان را ملاقات کنید.

بهرحال در اسفند ماه 1394 نباید در خانه بمانید. هرچه بیشتر بیرون و در اجتماع باشید زندگی تان پر معنا تر خواهد شد. در این ماه از نظر شغلی شانس و اقبال بغل گوش شما خواهد بود. همه ی کارها بدون اینکه زحمت زیادی بکشید روبراه خواهد شد. اصطلاح "به خاک دست بزنید، طلا میشود" این ماه برای شما بوضوح نمود پیدا می کند.

"اردیبهشت"

در اسفند ماه علاوه بر آرامش و صلح، انرژی فوق العاده ای خواهید داشت. این ماه غرایز شما از همیشه قوی تر است و همین موضوع موجب می شود پر انرژی، باحال و سرزنده باشید. اگر از بوجود آمدن تنش جلوگیری کنید، زندگی عاطفی تان پر از عشق و شادی می شود.
از نظر شغلی هم در این ماه بسیار فعال خواهید بود. این فعال بودن برای تان موفقیت، روشنایی و افتخار به همراه می آورد. جمع آوری اطلاعات و ارتباطاتِ خوب نقش خیلی مهمی در موفقیت تان دارد.

در اسفند ماه درگیر قراردادها و پروژه های بیشتری خواهید شد و در پی آن قدرت رقابت تان را نیز باید تقویت کنید.

"خرداد"

در اسفند ماه کمی حواس تان به روابط عاطفی و عاشقانه تان باشد چون ممکن است با کمی تنش و تزلزل همراه باشد. فکر های منفی را از خودتان دور کنید تا نتوانند تاثیری در تصمیم گیری هایتان داشته باشند. با رفتن به یک مسافرت می توانید همه چیز را دوباره در دستان خود داشته باشید.
ولی در شغل و حرفه تان جدای از استرس و تنشی که دارید، عمکردِ بهتری از خود نشان می دهید که همین زمینه موفقیت نسبی تان را فراهم می کند.

"تیر"

در اسفند ماه در رابطه عاطفی تان شاهد یک تغییر بزرگ خواهید بود. ممکن است یک عشق جدید پیدا کنید و یا اینکه با یک شخص جدیدی ملاقات می کنید که روی رابطه تان تاثیر مثبت دارد.
از نظر شغلی نیمه اول اسفند ماه منفعت زیادی از مشارکت با سایرین بدست خواهید آورد. در کار گروهی بسیار عالی خواهید درخشید. علاوه بر درآمد عادی و معمولی که دارید در اسفند ماه پول بیشتری به سمت تان خواهد آمد. این ماه از قرض یا وام گرفتن بشدت بپرهیزید.

"مرداد"

اسفند ماه امسال اولویت شما رابطه ی عاطفی و عشق تان خواهد بود.  و تازگی و شور و هیجان قابل توجهی را لمس می کنید که برای هردوی شما شیرین است و به رشد کردن عشق تان کمک بسیاری میکنید. اگر هم مجرد هستید در این ماه منتظر از راه رسیدن عشقی پرشور باشید.
در کار و حرفه تان موفقیت زیادی بدست می آورید که باید از انرژی مثبتی که دارید ممنون باشید. طلب کمک و همیاری می تواند در رقابتی که در کارتان پیش می آید بسیار کمک تان کند. در اواخر ماه باید تصمیمات مهمی بگیرید که سرنوشت ساز است. پس تا می توانید با صبوری و آرامش با موانع و مشکلات کنار بیایید.

"شهریور"

در اسفند ماه 1394 احساساتی بودن عمیق شما را به ماجرا جویی و کنجکاوی برای کشف چیز های نو سوق میدهد.در اواخر ماه بخاطر احساس و تجربه ای که در طول ماه داشتید زندگی هاطفی تان رنگ و بویی تازه و نو می گیرد.
 

از نظر شغلی و کاری نیز سرشار از پتانسیل برای کسب موفقیت هستید. با قدرتی که در خود دارید می توانید خلاق تر و مطمئن تر از همیشه جلو بروید. اسفند ماه برای شما ماه پرکاری خواهد بود ولی همراه با میل و رضایت فراوان. در نهایت نتیجه ی این تلاش و کوشش بی وقفه را خواهید دید. کلید موفقیت های شغلی و مالیِ شما در آرام بودن و سیاست داشتن در روابط تان است.

"مهر"

در اسفند ماه رویه ی جدیدی در رابطه تان پیش می آید. حالا چه در رابطه ای که هستید و یا در یک رابطه ی جدید. و همه چیز به تصمیم شما بستگی دارد که می خواهید چه چیزی را بدست بیاورید.
خانه و خانواده برای شما جایگاه ویژه ای دارد. که تلاش تان برای حفظ آن این ماه از همیشه بیشتر خواهد بود.

 

در شغل تان نیز اسفند ماه موقعیتی عالی برای نشان دادن توانایی ها و مهارت ها و ثابت کردن جایگاه تان خواهد بود. باید بدانید که این ماه شما بسیار خوش شانس خواهید بود. در شغل و حرفه تان یک موقعیت قابل توجهی را کسب می کنید. که ازین بابت باید خدا را شاکر باشید.

"آبان"

در اسفند ماه اتفاقاتی می افتد که زمینه ی یک رابطه ی بلند مدت عاطفی را برای تان هموار خواهد کرد. آتش عشق شما در این ماه به گرمی روزهای تابستان خواهد بود! در تمام ملاقات ها و دیدارهای شما در اسفند ماه، شانس حرف اول را میزند.

در شغل و حرفه تان در اسفند ماه پر از انرژی و کارایی هستید. ولی ممکن است مسائلی پیش بینی نشده پیش بیاید که با تدبیر شما خواهد گذشت. تنها کاری که باید بکنید این است که تلاش کنید یاد گذشته ها نیوفتید تا همه چیز آرام شود. این ماه شرایط و موقعیت خوبی برای رقابت سالم و پیش رفتن در مسیر درست است. ولی انرژی تان را در راه درست استفاده کنید و از مواظب باشید فشار ها باعث نشود ریسک خطرناکی بکنید.

"آذر"

در نیمه اول اسفند ماه با برنامه ریزی بلند مدت درست در زندگی عاطفی تان، رنگ عشق از همیشه برای تان پررنگ تر خواهد شد. در کل در طول اسفند ماه 1394 بیشتر زمینه گردش و تفریح برای شما و شریک تان فراهم می شود و دراجتماع حضور پررنگ تری پیدا می کنید.

اگر مجرد هستید، در این ماه در یک مسافرت یا بیرون رفتن و در اجتماع بودن با شخص خاصی ملاقات می کنید و عشق وارد زندگی تان می شود.
اسفند 94 از نظر شغلی و مالی برای آذر ماهی ها ماه خوبی خواهد بود. با تلاش تان در این ماه و البته شانس زیادی که همراه شماست، رویاهایتان به سمت تبدیل شدن به واقعیت پیش می رود.

"دی"

در اسفند ماه وقتی صحبت از عشق و زندگی عاطفی تان می شود، همراه با خوش بینی، شانس، رضایت مندی و خوشحالی خواهد بود. شما این ماه در نظر سایرین بسیار جذاب تر و دلربا تر هستید و همین باعث می شود که اعتماد به نفستان بالا برود و دیگران به سمت شما جذب شوند. این ماه شما بشدت احساساتی هستید. اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم تا پایان امسال منتظر معجزه باشید که خواهد آمد.

از نظر شغلی هم این ماه شانس با شما یار خواهد بود. فرصت های شغلی بسیاری در اسفند ماه خواهید داشت که به پیشرفت و موفقیت شما می انجامد. تمام طول اسفند ماه شرایط مالی تان بهبود پیدا می کند و پول خوبی بدست خواهید آورد. در کل اسفند ماه برای دی ماهی ها، ماه شانس است.

"بهمن"

بهمن ماهی های عزیز .. اسفند ماه ماهِ شماست !

در اسفند ماه شما بسیار جذاب تر و درخشنده تر از قبل خواهید بود. کسی را که دوست دارید به آسانی و بدون اینکه به دردسر بیوفتید، به سمت شما خواهد آمد. و زندگی عاطفی تان سرشار از عشق و دوستی خواهد بود.

در اسفند ماه از نظر شغلی هم شانس با شما خواهد بود. در این ماه همه کارهای شما با انرژی و همراه با استعداد ذاتی شما پیش خواهد رفت. در این ماه همه ی چیزهایی که برای موفقیت لازم دارید در دسترس شما خواهد بود. تنها چیزی که مهم است این است که شما چه می خواهید.

"اسفند"

در اسفند ماه زندگی عاطفی شما با شریکتان سرشار از صلح و دوستی و آرامش خواهد بود. اگر هر دو باهم باشید تجربه های مفید و خوبی بدست خواهید آورد و تفریحات زیادی خواهید داشت.
در اسفند ماه 1394 پتانسیل شما برای موفقیت بسیار زیاد است. از طریق همکاری و همیاری اطرافیان می توانید به رضایت مطلوب برسید.

این ماه از طریق یک قرارداد، مشارکت و یا یک فعالیت خاصی پول قابل توجهی بدست خواهید آورد.

 

 

 

منتظر نظرات و دیدگاه های شما عزیزان هستیم.

مترجم : پریسا آدرم

منبع : eastrolog

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط