تکنیک هایی برای بهتر شدن حالت ابروهایتان

تکنیک هایی برای بهتر شدن حالت ابروهایتان

چگونگی برداشتن ابروها

برداشتن ابرو ها برای داشتن صورت زیبا و هنری می تواند بسیار خسته کننده و البته دردناک باشد. با توجه به آنچه امروزه بیشتر مورد پسند است یعنی ابرو های پر و کلفت،برداشتن ابرو ها احتیاج به وقت زیادی ندارد. ما به شما 10 تکنیک در مورد برداشتن ابروهایتان می گوییم:

تکنیک 1: موچین مناسب انتخاب کنید

به سراغ موچین هایی بروید که سری تیز و کج دارند. بر خلاف مو چین هایی با سر صاف، این موچین ها موهای ریز زیر ابروی شما را بهتر اصلاح میکنند و پوست زیر ابروی شما را همراه با مو نمی گیرند.

تکنیک 2:بعد از حمام اصلاح کنید

آب گرم باعث باز شدن فولیکول ها و نرم شدن مو ها میشوند در نتیجه به هنگام برداشتن ابروها راحت تر کنده می شوند.

تکنیک 3: درد را کاهش دهید

اگر برداشتن ابرو ها برای شما دردناک است یا پوستتان حساس شده است سعی کنید دردتان را کاهش دهید. مثلااز ژل های بی حس کننده، قبل از اصلاح استفاده کنید.

تکنیک 4: از آینه بزرگ نما استفاده نکنید

این آینه ها باعث میشوند که شما احساس کنید زیر ابروی بیشتری برای اصلاح وجود دارد؛در صورتیکه اینگونه نیست. از یک آینه معمولی و اتاق پرنور استفاده کنید. اگر شما مویی برای برداشتن نمی بینید مطمئن باشید که هیچکس دیگری هم نمی بیند.

تکنیک 5: زوایای ابرو را رعایت کنید

برای اینکه ابرو های طبیعی داشته باشید به زاویه ها توجه کنید . برای این کار از یک چیز صاف مثل مداد کمک بگیرید و آن را با نوک بینی خود تنظیم کنید. ابروی شما باید از ابتدا چشم شما شروع شود،قوس ابرویتان باید در انتهای بیرونی عنبیه چشمتان تنظیم شود و انتهای ابرویتان باید با انتهای چشم شما زاویه 45 درجه بسازد.

تکنیک 6: حالت ابرو هایتان را مشخص کنید

به محض اینکه متوجه شدید که ابرویتان چه حالتی باید داشته باشد با یک مداد ابروی نرم توی ابرو هایتان را مداد بکشید. موهایی که خارج از این محدوده بودند را بردارید.

تکنیک7: از قرمزی جلوگیری کنید

بلافاصله پس از اصلاح ابرو از کرم های کورتیزون دار بر روی سطح پوست استفاده کنید تا از قرمزی جلوگیری کند.

تکنیک8: ابروهایتان را شانه بزنید

قوس ابرویتان را حالت بدهید. با ژل های حالت دهنده ابرو قوس ابرو را به سمت بالا و بقیه ابرو را به سمت پایین حالت دهید.

تکنیک9: از مداد ابرو استفاده کنید

جاهای کم پشت ابرویتان را بامداد ابروی مناسب پر کنید. برای کسانی که موهای مشکی یا قهوه ای تیره دارند توصیه میشود از مدادی یک یا دو درجه روشن تر استفاده کنند، برای بلوند ها مداد هایی با رنگ طلایی توصیه میشود و کسانی که موهای قرمز دارند باید به دنبال مداد ابروی رنگ کرم و قهوه ای باشند.

تکنیک 10: ابروهای خود را تقویت کنید

ابرو های خود را خراب کردید؟ حداقل تا سه هفته از دست زدن به ابروهایتان خودداری کنید تا جای در آمدن آن مشخص شود و بتوانید دوباره ابروهایتان را حالت دهید. اگر پس از خراب کردن ابرو هایتان مدل ابرو یتان به طور کلی خراب شد سعی کنید با استفاده از سرم ها و روغن های مختلف دوباره ابروهایتان را تقویت کنید تا حالت اولیه و حتی بهتر از اول خود را به دست آورد.

 

دیدگاه

    راست میگی... حالا که خوب دقت میکنم میبینم اونایی که قیافه هاشون یه جوریه ابروهاشون قناسه هاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاها:)))))))

    پاسخ

    ای بابا من ابروهام اصن با هم هماهنگ نیست

    پاسخ

    من که ابروهام کمرنگه..راحت با مداد ابرو بهشون هر حالتی که بخوام میدم..کلا ماهی یکبار ابوهامو تمیز میکنم...!1

    پاسخ

    من که ابروهام کمرنگه..راحت با مداد ابرو بهشون هر حالتی که بخوام میدم..کلا ماهی یکبار ابوهامو تمیز میکنم...!1

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط