خطا ها و اشتباه های آرایشی که از آن بی خبرید.

خطا ها و اشتباه های آرایشی که از آن بی خبرید.

10 اشتباه آرایشی که از نظر مرد ها جذاب نیست

مدل موهای شلوغ

ذذبلب

مدل موهای شلوغ و در هم پیچ خورده مناسب کارناوال ها یا یک جلسه عکاسی عجیب در استودیو است. همیشه  موهای طبیعی و ساده ترجیح داده میشود.لمس کردن ودیدنِ مویی که عاری از هر گونه  ژل و اسپری مو است ، همیشه لذت بخش تر است.

کرم پودرهای سنگین

اللائ ذ

کردم پودر برای مخفی کردن خطوط ریز،لکه ها و معایب کوچک ایجاد شده و باعث می شود پوست شما سالم و صاف دیده شود. حتی باعث می شود تن رنگ پوستتان تغییر کند و بهتر دیده شود. اما اگر کرم پودر،روی پوستتان دیده می شود،پس شما آن را درست استفاده نکرده اید. کرم پودر باید از دید دیگران یا حتی شما پنهان باشد. آن را کامل با پوست خود مخلوط کنید، این تنها راهی است که  کمک به پوشیده شدن آن می کند.

 سایه های پر زرق و برق

لاغاغا

اگر شما یک میکاپ آرتیست حرفه ای نیستید پس بهتر است در آرایش خود ،از سایه چشم براق دوری کنید. تعداد بسیار کمی در استفاده از این سایه ها موفق هستند. سایه های مات همیشه بهترند چون به چین و چروک های چشم نمی چسبند.

 مژه های به هم چسبیده

زلفلذ

این مورد معمولا زمانی که شما مقدار زیادی ریمل به مژه هاتون می زنید، اتفاق می افتد. این حجم زیاد به هیچ عنوان باعث نمی شود چشمهایتان جذاب و زیبا به نظر بیاد. همیشه از ریمل های با کیفیت استفاده کنید. برند های مختلف رو امتحان کنید و بهترین را انتخاب کنید. ریملی که بعد از چند ساعت زیر چشمتان نریزد و سیاه نکند،بهترین است. در نهایت  با استفاده از برس مخصوص، مژه هاتون را شانه کنید تا توده های ریز را بردارید.

بدنی که اصلاح نشده

leg shaved

شما دوست داشته باشید یا نه، مردها پوست های  صاف رو ترجیح می دهند. مراقب کل بدنتان باشید و مطمئن شوید که پاها و زیر بغلتان کاملا تمیز و بدون مو است. این موارد از یک آرایش خوب هم نقش بیشتری بازی می کند. چون نشان دهنده ی بهداشتِ فردیِ شما است  وهیچ ارتباطی به آرایش شما ندارد .

 پوست خشک

Elnow

لمس کردن پوست خشک لذت بخش نیست. آرنج و پاشنه های پوسته پوسته شده ، ظاهر خوبی ندارند. بعد از حمام،از ژلهای مرطوب کننده ، کرم و لوسیون های مخصوص بدن استفاده کنید.

 بوی بد دهان و دندان های زرد

لاتل لا

بوی بد دهان و دندان های زرد هیچ وقت جنس مقابل را جذب نمی کند. به دنبال آن ببینید که علت این ها چیست. سیگار می کشید؟ یا به خاطر رعایت نکردن بهداشتتان است؟ قهوه یا چای سیاه زیاد استفاده می کنید؟ در هر صورت، بهترین راه ،پیدا کردن سریع ترین راه حل برای برطرف کردنِ این مشکل است. از خمیردندان های سفید کننده استفاده کنید و همیشه خوشبو کننده دهان با خودتان داشته باشد.

 استفاده از خط لب اشتباه

لذالذبل

اگر شما به یک رستوران دعوت شده باشید، فکر کنید بعد از این که غذا را میل کردید لب هاتون چگونه به نظر می رسد. اگر از رژ لب یا خط لب استفاده می کنید، بعد از صرف غذا فقط خط لبتان باقی می ماند. احتمالا شما هم موافق هستید که به اینصورت جذاب به نظر نمی رسید. بدترین حالت این است که خط لبتان از رژ لبتان  یا رنگ طبیعی لب شما تیره تر باشد، این کنتراست رنگ اصلا قابل قبول نیست. از محصولاتی استفاده کنید که تا جای ممکن به رنگ طبیعی لبهایتان نزدیک تر باشد.

عطر بیش از حد

هعخعغهع

عطرها ایجاد شده اند تا به شما کمک کنند که منحصر به فرد باشید. اما استفاده بیش از حد از چیزهای خوب اصلا خوب نیست. یک قطره از عطر مورد علاقه شما باعث می شود تا مرد ها به شما توجه کنند. عطرتان را مثل یک راز کوچک حفظ کنید. این بهترن راه است تا مردها مدام به فکر شما باشند و چیزهای زیبایی در مورد شخصیت شما تصور کنند.

 

آرایش کردن جلوی همه!

لذلبذ

مردها اصلا دوست ندارد که بفهمند شما برای جذاب تر شدن چه کارهایی انجام میدهید، این توهم را ازبین ببرید. بگذارید فکر کنند شما بدون هیچ زحمتی زیبا هستید، همیشه آرایش خود را در خانه انجام دهید نه در دید عموم.

 

 

 

مترجم:پریسا آدرم

نظرات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط