گرفتن جشن تولد و نکات آن

گرفتن جشن تولد و نکات آن

نکته هایی که زمان جشن تولد کودکتان باید در ذهن داشته باشید

birthday

نکته ی اول اینکه سعی کنید برای جشن تولد زمان کمی اختصاص دهید - یک تا دو ساعت - و در همین زمان کم آنرا طوری برنامه ریزی کنید که خاطره انگیز و شیرین بشود.کودکانی که 1 تا 3 سال دارند اگر طولانی مدت بیدار بمانند بد خلق و بهانه گیر می شوند.

سعی کنید جشن را آخر هفته ها برگزار کنید .در واقع برای بچه ها مهم نیست که جشن تولد در چه روزی باشد ولی معمولا برای بزرگ ترهایی که در جشن حضور دارند ، آخر هفته ها بسیار مناسب تر است.

برای کودکان 1 تا 3 سال ، دعوت کردن والدینشان خیلی ضروری است و مطمئن شوید که آنها نیز می آیند .در این صورت آنها خودشان مراقب کودکانشان خواهند بود و به کودکانشان کمک میکنند که در تفریحات شرکت کنند.

برای تعداد مهمان ها هم می توانید به این صورت برنامه ریزی کنید : به ازای هر سال از سن کودک خودتان یک مهمان دعوت کنید ، بعلاوه ی یک مهمانِ دیگر.برای مثال اگر کودک شما 5 ساله است ، 5 مهمان دعوت کنید و 1 کودک دیگر.تعدا زیاد مهمان ها باعث می شود جشن شما به یک دورهمی نا منظم و غیر قابل کنترل همراه با حجم عظیمی از صدای گریه ی بچه ها تبدیل شود!

بهتر است برای اینکه بتوانید در خلال جشن کنار کودکتان باشید و با او بازی و تفریح کنید ، از یک پرستار بچه یا مادریزرگ و پدر بزرگ و یا از یک دوست کمک بگیرید.

و در آخر یک نکته ی دیگر : باتری های دوربین و گوشی خود را کامل شارژ کنید ! تا هر چه بیشتر بتوانید عکس و فیلم بگیرید.ولی مراقب باشید خیلی از نور فلش استفاده نکنید چون نور فلشِ دوربین ها ، روی بچه ها اثر بدی می گذارد و آنها را عصبی می کند .

 

پیشنهادات و نظرات خود را برای ما بنویسید.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط