آرایشگاه زنانه

آرایشگاه زنانه

آرایش عروس در کجا و به چه قیمتی

آرایش عروس کجا و با چه قیمتی؟
آرایش های سبک و لایت یا آرایش های خلیجی

سرخاب سفیداب، وسمه و سرمه کشیدن تمام شد،حالا عروس ها آرایش های خلیجی و لایت را می شناسند. هر کس پیشنهادی می دهد، کدام آرایشگاه بروند، مدل موهایشان به چه صورت باشد و چقدر هزینه کنند که در به یاد ماندنی ترین شب زندگیشان حسابی بدرخشند.

عروس خانم دوست دارد در مهم ترین شب زندگیش زیبایی چهره اش چنان آقا داماد و میهمانان  را مجذوب کند تا به زبان بیایند: میان خورشید های همیشه / زیبایی تو لنگری است...
پس عروس های عزیز نگران نباشید برای آسانی کار شما آرایشگاهها را دیدیم، آلبوم های عروس را ورق زدیم تا با خیال راحت و اطلاعات کامل مدل آرایش ، قیمت ها و محل مناسب را انتخاب کنید.
زمان:
مهم ترین مسئله قبل از انتخاب مدل آرایش،هماهنگ کردن سالن است. معمولا آرایشگرها پیشنهاد می دهند 1تا 2 ماه قبل از روز مراسم، وقت بگیریم. با توجه به اعیاد و جشن ها و شلوغ بودن سالن ها این زمان از 1 تا 3 ماه متغییر است.
قیمت:
قیمت آرایش عروس با توجه به نوع گریم، محل آرایشگاه، میزان آرایش متفاوت است.
قیمت آرایشگاه در مناطق شمال و غرب تهران نسبت به شرق و جنوب گران تر است. عروس خانمی که مایل به استفاده از لنز رنگی، مش مو،اکستنشن مو، مژه مصنوعی و کاشت ناخن است و به آرایشگاهی در شمال شهر می رود، باید هزینه ای در حدود یک میلیون پانصد هزار تومان بپردازد. البته این قیمت با توجه به میزان ونوع آرایش متفاوت است. به جای استفاده از آرایش های تند غلیظ به اصطلاح خلیجی، بیشتر از آرایش های سبک و لایت، مرسوم به اروپایی استفاده می شود.

به طور کلی می توان گفت: هزینه  برای آرایش عروس به طور تقریبی از500هزار تومان تا 2 میلیون تومان متغییر است.

مراسم حنابندان و پاتختی:
بسیاری از آرایشگاه ها برای مراسم پاتختی یا حنابندان یا تخفیف ویژه می دهند یا یکی از این دو مراسم را به صورت "اشانتیون" به عروس خانم هدیه می دهند. قیمت آرایش این مراسم از 300تا 500هزار تومان متغییر است.
توصیه ما به عروس های عزیز این است که حتما با دقت آرایشگر و آرایش چهره ی خود را انتخاب کنید تا در بهترین شب عمر، زیباترین باشید.


 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط