بهترین نکته های آرایشی 2015

بهترین نکته های آرایشی 2015

مادرتان درباره این راز ها و نکته های آرایشی هیچوقت به شما نگفته است

بهترین نکته های آرایشی 2015 که همیشه و همه جا باید به خاطر داشته باشید تا زیباییِ خودتونو حفط کنید را در این مطلب بخوانید..

1- هرچیزی که مادرتان به شما می دهد را استفاده نکنید (البته بیشتر وقت ها، نه همیشه!)

مطمئناً همه ی شما پَدهای پنکیکی که بعد از زدن پیکیک روی صورت، مثل ارواح می شدید را تجربه کردید. و یا رژهای 24 ساعته ی معروف ! از اینها استفاده نکنید.

2-رنگ رژ لب تان را خودتان درست کنید.

برای بدست آوردن رنگِ ایده آل برای رژ لب، بهترین کار زدنِ چند رنگ رژِ متفاوت روی همدیگر است.

بهترین نکته های آرایشی 

secret

3- هنگام زدنِ کرم پودر، دستتان را از بالا به پائین بکشید.

بیشتر موهای صورت در مسیرِ رو به پائین می رویند. وقتی کرم پودررا یا با دست و یا با پَد به صورت میزنید، به مسیر رویش مو حرکت کنید.

4-مرطوب کنید و بدرخشید.

خیلی ها عاشقِ رژِ لب های مات هستند، ولی این رژ ها، لب ها را بی نهایت خشک می کند. بعضی موقع ها لازم است کمی بدرخشید. البته نه با برق لب هایی که مثل چسب می چسبند. یک راه حل بهتری برایتان دارم...وازلین !

بهترین نکته های آرایشی 

brushes

5- قلم مو های آرایشی تان را برای خشک شدن به سمت پایین بگذارید.

بعد از شستن قلم مو های آرایشی تان اگر هنگام خشک کردن، آنها را رو به پایین نگذارید، آب به قسمت داخلیِ قم مو می رود و باعثِ ریختنِ موهای آن می شود.

بهترین نکته های آرایشی 

6- قبل از استفاده مرطوب کنید.

حتماً این مورد را هرگز از مادرتان نشنیده اید چون زمان مادرها، هیچ گونه مرطوب کننده برای زیرِ کرم پودر وجود نداشت تا آنها ازش استفاده کنند. ولی به امتحانش می ارزد : پَدِ صورتتان را قبل از اینکه تو ظرف کرم پودر بزنید، آنرا به یک مرطوب کننده کمی آغشته کنید. واقعاً جواب میدهد.

7- قبل از استفاده، برسِ ریمل را مدام به داخل و خارج از تیوب نبرید.

این کار، که بیشتر خانم ها انجامش می دهند، باعث میشود هوا و باکتری ها به داخل تیوب ریمل برود. این کار را نکنید. در عوض ریمل را بیشتر از یک لایه بزنید. ریمل زدن بیشتر از یک لایه همیشه ایده ی خوبی است.

بهترین نکته های آرایشی 

mascara

8- خط لب بکشید ... ولی نه ازآن مدلهاش!

استفاده از خط لب برای اینکه رژلبتان مرتب بماند، واجب است. ولی رنگ آن نباید با رنگ رژ لبتان خیلی تفاوت داشته باشد و همچنین نباید خیلی ضخیم بکشید.

9- مژه های پائینی را هم ریمل بزنید.

این کار زندگیتان را عوض می کند ! دلیل اینکه مادرها این را به شما نمی گفتند این بود که نگران بودند زیاده روی بکنید ! اگر نگران این هستید که ممکن است ریمل زیر چشمتان پخش شود، برای مژه های پایینی ازیک ریمل ضد آب استفاده کنید. برای اینکه ریمل  بهتر روی مژه ها بشیند، برس را به صورت افقی تکان دهید.

بهترین نکته های آرایشی 

low lashes

10- قسمت های زیر صورت و گردنتان را هم کرم پودر بزنید.

این کار باعث می شود این دو قسمت همرنگ شود و آرایشتان طبیعی تر به نظر برسد.

نظرتان چیست ؟ قبلاً در آرایش روزانه ی خود این نکته ها را استفاده می کردید ؟ اگر باز هم رمز و راز هایی هست که اینجا نگفتیم و شما تجربه کردید، با ما هم در میان بگذارید.

 

 

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.

مترجم : پریسا آدرم

منبع : toptention

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط