چکونگی جشن تولد در کشورهای مختلف

چکونگی جشن تولد در کشورهای مختلف

سنت های مختلف تولد

جشن تولد

سنتهای مخصوص جشن تولد در کشورهای مختلف

شاید برای شما هم جالب باشه که سنت ها و رسم و رسوم کشور های دیگر را در مراسم تولد بدونید مثلا : در کانادا در روز تولد بچه ها نوک بینی آنها را با گریس چرب می کنن چون معتقد هستند اینکار براشون خوش شانسی می آورد .

 در کشور چین به بچه ها پول هدیه میدن و آنها را به یک مهمانی نهار مفصل با یه عالمه ماکارونی های خوشمزه دعوت می کنن خوردن ماکارونی نشانه رزق و روزی برای آنها است .

 در روز تولد بچه ها در کشور دانمارک تصویر یک پرچم رو به روی در منزل می زنن که نشانگر اینکه امروز تولد یکی از اعضای این خونه است و خانواده و مهمون ها زمانی که بچه خوابه دور تختش جمع میشن تا به محض اینکه چشمش رو باز کرد خوانوادش رو ببینه و این به این معنی است که خانوادت همیشه  در کنارت هستند و ازت حمایت می کنند .

در ایرلند بچه ها در روز تولدشون به تعداد سالهای سنشون در بین جمع دوستاشون با شمارش آنها به بالا و پایین می پرن و در آخرین پرش یه بادکنک یا توپ پر از کاغذ رنگی براش منفجر می کنند.

 در انگلیس بچه ها یه کیک که سر تاسر با پول و سکه تزیین شده از( یه فال بین یا اینده گو ) دریافت می کنند.

نخستین جشن تولد کودک در کره اهمیت زیادی برای انها دارد. کره ای ها چند شی مثل مداد کتاب یا چیز های دیگر را در اطراف او قرار میدهند و معتقدند که اولین چیزی که کودک بردارد چیزیست که او در اینده به ان علاقه مند خواهد شد

اهنگ جشن تولد اهنگ زیباییست. این اهنگ در ابتدا توسط دوخواهرکه معلم مهدکودک بودند سروده شد و بدون انکهخود انها متوجه بشوند معروف شد.

 

 

دیدگاه

    به نظر من خیلی از این سنت ها زیبا و جالب بود خیلی خوبه که ماهم اینارو بدونیم😉😉😉

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط